Naziv gazela primorsko-notranjske regije podjetju Gonzaga-pro
Medijska hiša Dnevnik je v Kopru razglasila prvega finalista v sklopu letošnjih šestih regijskih dogodkov projekta Gazela. Naziv gazela primorsko-notranjske regije 2025 je prejelo podjetje Gonzaga-pro.
Direktor podjetja Gonzaga-pro Iztok Bizjak je priznanje prejel iz rok Mirana Lesjaka, odgovornega urednika Dnevnika. Foto: Nik Erik Neubauer
"Moja največja sreča v življenju so moji trije otroci, druga največja pa so trije prijatelji in partnerji v Gonzagi, Miloš Blažko, Igor Šepec in Tomaž Murovec, s katerimi smo si stali v najtežjih trenutkih ob strani kot bratje« je v pogovoru na regijskem izboru primorsko-notranjske gazele dejal direktor podjetja Gonzaga-pro Iztok Bizjak, ki je eden od soustvarjalcev podjetniške zgodbe Gonzage od samega začetka. Novogoriško skupino Gonzaga sestavljajo štiri podjetja, ki skupaj zaposlujejo 45 ljudi.
Glavno podjetje v skupini, Gonzaga-pro, je v šestih letih podvojilo prihodke iz prodaje, s 4,5 milijona evrov leta 2019 na devet milijonov evrov v letu 2024. Dodana vrednost 67.699 evrov na zaposlenega za 60 odstotkov presega povprečje dejavnosti.
Direktor podjetja Iztok Bizjak, inženir strojništva, je soustvarjalec podjetniške zgodbe Gonzage že od začetka. Foto: Nik Erik Neubauer
Direktor Gonzage-pro Iztok Bizjak je priznanje gazela primorsko-notranjske regije sprejel s presenečenjem. Čeprav medijska hiša Dnevnik s tem priznanjem nagrajuje najboljša hitro rastoča podjetja, je sam priznal, da rast zanj ni glavna motivacija. »Motivira me, kot sem se že večkrat izrazil, da delamo pošteno, da plačamo dobavitelje, da izplačamo plače, da ostane nekaj za razvoj in nekaj za dividende glavnemu investitorju,« je dejal. Izpostavil je tudi pomen dobrih partnerjev in zaposlenih: »Od ene od sodelavk sem dobil velik kompliment: da sem kot skala, na katero se lahko nasloniš. Ampak treba se je zavedati, da brez dobrega tima ni nič. Če vsak ne opravi svojega dela samoiniciativno, odločno in v dobri volji, se ne zgodijo ne prodaja, ne proizvodnja, ne montaža – in na koncu tudi denarja ne dobiš.«
Subtilni logotip podjetja najdemo na pohištveni opremi v pisarniških prostorih visokotehnoloških družb, kot so Trilogic, Comtrade, Kolektor in GEN-i. Pa tudi v Izraelu, ZDA in Savdski Arabiji. A to je le del produktnega portfelja Gonzage, ki vključuje še pohištvo za vrtce, šole, knjižnice in namestitvene objekte, kot so hoteli. »Gonzaga-pro odseva duh zdrave podjetnosti: vidiš priložnost, odgovorno prevzameš iniciativo in premikaš meje, da uresničuješ vizijo. Ter pri tem povezuješ,« je v svoji utemeljitvi zapisala metodološka komisija, ki je podjetje Gonzaga-pro izbrala za gazelo primorsko-notranjske regije 2025. »Konkurenčna prednost Gonzage-pro temelji na celovitih rešitvah za izbrano nišo v pohištveni industriji, smotrnemu obvladovanju med lastno proizvodnjo in mrežo dobaviteljev ter aktivnem sodelovanju v Razvojnem centru kreativne pohištvene industrije RC 31. Poslujejo s certifikatom FSC (Forest Stewardship Council), ki pove, da je les pridobljen iz trajnostno upravljanih gozdov. Proizvodnja je učinkovita in optimirana,« je še navedla komisija.
Medijska hiša Dnevnik je tako v Kopru podelila prvo regijsko priznanje v okviru projekta Gazela v letošnjem letu. Za gazelo Primorsko-notranjske regije 2025 sta bili nominirani še podjetji Robotina (direktor Devid Palčič je na fotografiji drugi z desne) in Goinfo (direktor podjetja Aleksander Pipan je na fotografiji tretji z leve). Med njima zmagovalec Iztok Bizjak iz Gonzage-pro. Foto: Nik Erik Neubauer
V prihodnjih tednih se bodo zvrstili še izbori podravsko-pomurske, dolenjsko-posavske, osrednjeslovenske, gorenjske in savinjsko-zasavske gazele, izmed teh pa bodo 23. oktobra na slavnostni prireditvi v Cankarjevem domu v Ljubljani razglasili zlato, srebrno in bronasto gazelo.
Iskrene čestitke!