Novice


Arhiv: SEMINAR "Samozavesten in uglajen poslovni korak", 12. 11. 2015

Praktična delavnica:
SAMOZAVESTEN IN UGLAJEN POSLOVNI KORAK

        

GOSPODARSKA ZBORNICA SLOVENIJE
OBMOČNA ZBORNICA ZA SEVERNO PRIMORSKO NOVA GORICA

vabi na
praktično delavnico z naslovom
SAMOZAVESTEN IN UGLAJEN POSLOVNI KORAK

z Ireno Potočar Papež

ki bo v četrtek, 12. novembra 2015, od 9.00 – 15.30 ure,
v prostorih GZS OZ za severno Primorsko, Sedejeva 2 a, Nova Gorica, I. nadstropje

Zdaj zdaj bo tu zadnji, praznični mesec v letu 2015, ki bo s seboj prinesel vznemirljivost, radost, prijetno razpoloženje in številne zabave. In z njim številna družabna in poslovna srečanja, na katerih bomo v vlogi gosta ali gostitelja. Vse to od nas zahteva poznavanje pravil bontona. Še posebej, ko se vrata zasebnosti zaprejo in smo na javnem gospodarskem, političnem … parketu.

Pri delu se srečujemo z različnimi sogovorniki v bolj ali manj zahtevnih situacijah. In ker "prvega vtisa ne moremo narediti drugič," je tako v poslovnem kot zasebnem življenju priporočljivo poznati značilnosti lepega obnašanja. Pravila se spreminjajo in prilagajajo različnim kulturam ter razvoju na vseh področjih. Zato nekaj, kar je bilo pravilno oziroma ustrezno pred npr. 15 leti, danes ni več skladno s poslovnim bontonom. Pri tem gre za dvojno odgovornost – posameznika in organizacije, v kateri je zaposlen. Več kot dovolj razlogov torej, da se nam pridružite na izobraževalnem srečanju.

DELAVNICA JE NAMENJENA vsem vodjem in zaposlenim na področju komerciale

CILJI:

  • udeležence seznaniti s pravili uglajenega obnašanja v različnih poslovnih (in zasebnih) situacijah iz obeh zornih kotov – gosta ion gostitelja;
  • udeležencem predati znanje in izkušnje s področja poslovnega bontona v različnih poslovnih okoljih, ki jim bodo v pomoč tako v lastni pisarni kot na tujem poslovnem parketu in družabnih poslovnih dogodkih;
  •  udeležencem podati praktične namige za obvladovanje veščin poslovnega bontona.

Kaj boste pridobili?

  • V različnih poslovnih situacijah se boste obnašali suvereno, samozavestno in tako, da ne boste spravljali v zadrego ne sebe ne drugih.
  • Ustvarili boste odličen prvi vtis tako o sebe kot o organizaciji, ki jo zastopate.
  • Uživali boste v različnih poslovnih situacijah.

 VSEBINA

  • Kaj je poslovni bonton in v čem se razlikuje od tistega v zasebnem okolju?
  • Nebesedni del osebnega poslovnega bontona (zunanja podoba, obleka, osebna urejenost)
  • Pozdravljanje, naslavljanje in rokovanje
  • Poslovne vizitke
  • Darila in poslovno obdarovanje (kaj, kdaj, kje, kako)
  • Vabila in praznična voščila (zlata pravila in odločni »NE-ji«)
  • Vloga gosta in vloga gostitelja na družabnem poslovnem dogodku
  • Sprejem gostov, sodelujočih
  • Pomen točnosti na različnih dogodkih (sestanek, konferenca, koncert, poslovna večerja, poslovno kosilo, stoječi bife …)
  • Sedežni red
  • Postrežba in obnašanje za pogrnjeno mizo – praktično (demonstracija)
  • Besedna komunikacija in bonton (nagovarjanje, vikanje/tikanje, predstavljanje)
  • Najnovejše smernice in pravila poslovnega bontona
  • Najpogostejše zadrege in napake

Nekaj izzivov, ki se jih bomo lotili

  • Z nadrejenim se tikava. Ali lahko to obliko obdrživa tudi v družbi poslovnih partnerjev, ki pridejo v našo poslovno hišo?
  • Včasih sem v dilemi pri posedanju gostov v primeru ovalne mize, ko je del gostov »domač« (iz našega drugega oddelka), del gostov pa je od drugod. Ovalna miza je postavljena diagonalno tako, da je ena daljša stranica obrnjena s hrbtom proti vratom, druga pa v vrata gleda. Kje naj sedi kateri od sodelujočih na sestanku?
  • Žig na vabilu DA ali NE?
  • Ali lahko napišem posvetilo v knjigo?
  • Ali je steklenica vina primerno darilo?
  • S katerimi pijačami ob nazdravljanju trkamo s kozarci?
  • Je zdravica primerna za na začetku ali na koncu poslovnega kosila oziroma večerje?
  • Ali je pozdrav Dober dan, gospa Jana ustrezen?
  • Ali je lahko poslovna vizitka obojestransko popisana?
  • Katere so največje pasti pri sedežnem redu, ki ga pripravimo za udeležence našega družabnega dogodka? Kako se jim izogniti?
  • Kdaj naj nadrejenega in njegove goste postrežem? Naj prinesem že pred sestankom vse na mizo ali potem, ko bodo že sedeli?
  • Kaj naredimo z gostom v primeru njegove zamude na sestanek? Kaj pa, če pride veliko prezgodaj?

To je le nekaj izhodišč za vsebino našega druženja.

DELAVNICO BO VODILA:

Irena Potočar Papež, univ. dipl. pedagoginja in profesorica slovenskega jezika, habilitirana predavateljica, mediatorka in NLP praktičarka. Ima bogate delovne izkušnje iz različnih poslovnih okolij, v katerih je delala (vzgoja in izobraževanje, lokalna javna uprava, gospodarstvo). Plemeniti jih z delom v medijih (časopisi, radio, televizija). Povratne informacije udeležencev izobraževanj so zelo lepe – navduši jih z energijo, hudomušnostjo in življenjskimi zgodbami, ki jih spretno vplete v teorijo in praktične primere. Na druženjih udejanja moto Avgustinusa, ki ji je še posebej blizu: »V tebi mora goreti, kar želiš zanetiti v drugem.«

KOTIZACIJA: 180,00 +  DDV /udeleženca

UGODNOST:  Člani GZS imajo 20 % popusta, prav tako tudi vsak nadaljnji udeleženec iz istega podjetja. Popusti se ne seštevajo.

KAJ JE VŠTETO V CENO? Poleg izobraževanja še pisno gradivo, potrdilo o udeležbi, napitek ob prvem odmoru in kosilo, na katerem se bomo pogovarjali, kako se kot gost ali gostitelj obnašamo za pogrnjeno mizo.

Kotizacijo vplačajte pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenije, številka TRR NLB d.d.:02924-0017841495, sklic 3080 + matična številka podjetja.

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oz. do 9. 11. 2015 do 12.00 ure preko spodnje elektronske prijavnice ali na email: nevenka.volk@gzs.si, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacijo zaračunamo v celoti oziroma je ne vračamo.

Verjamemo, da sta tako tematika kot izvajalec zelo aktualna, zato vljudno vabljeni!

VABLJENI!

 

 

Fotogalerija

Obrazec za prijavo





 

Arhivi