Novice


Arhiv: Posel dan potem - marketinški, komunikacijski in prodajni ukrepi na 13 področjih, ki so ključna za uspešno premagovanje in izhod iz krize, ki jo povzroča epidemija Covid-19

Izvleček analize, ki je pred vami, vsebuje nabor ključnih komunikacijskih in marketinško-prodajnih
področij ter predloge ukrepov, s katerimi bodo podjetja in organizacije ustrezno pripravljeni in
opremljeni za obdobje, ki bo sledilo po koncu epidemije COVID-19. Dokument zajema: spremembe
v vedenju kupcev, spremembe na področju medijev in komuniciranja, spremembe, povezane s
prodajo, nujne tehnološko-procesne spremembe in področje strateško komunikacijskih
sprememb.
Dokument je namenjen ključnim odločevalcem: direktorjem, članom uprav, vodjem komunikacij in
marketinga, vodjem tehnoloških oddelkov ter drugim odločevalcem v podjetjih in organizacijah,
kjer bodo kljub krizi usmerjeni v iskanje rešitev in novih priložnosti.

 Ekipa strokovnjakov agencije za strateški in vsebinski marketing PM, poslovni mediji d.o.o.
27. marec 2020

Fotogalerija





 

Arhivi