Novice


Arhiv: 10 novoletnih sklepov za večji poslovni uspeh

10 novoletnih sklepov za večji poslovni uspeh

Prehod v novo leto je ponavadi čas za dobre sklepe; na portalu https://www.thebalancesmb.com smo za vas našli deset novoletnih sklepov, ki vam lahko pomagajo k uspešnejšemu poslovanju ter izboljšanju ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem.

1. Naučite se delegirati

Ne pozabite, da vam pri vodenju posla ni potrebno narediti vsega. Delegirajte naloge; to je tudi ključ do zdravega ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem.

2. Skrbite za redno in dosledno promocijo

Vzemite si čas za izdelavo promocijskega načrta in mu dosledno sledite.

3. Poslovno načrtovanje naj bo tedenski dogodek

Poslovno načrtovanje je ključnega pomena, če želite zdravo, rastoče podjetje. Omogoča vam, da ugotovite, kaj je delovalo in kaj ni, kar vam pomaga določiti nove smeri ali prilagoditi stare cilje. Zakaj torej to počnete le enkrat na leto ali enkrat na četrtletje?

4. Naučite se nekaj novega

Učenje, za katerega se boste odločili, je lahko povezano z vašim delom ali podjetjem, lahko pa tudi ne. V vsakem primeru boste svojim veščinam dodali novo dimenzijo. Glede na način učenja lahko spoznate nove in zanimive ljudi, ki lahko postanejo vaše stranke, kolegi ali prijatelji. Kako boste našli čas, da se naučite česa novega? Spomnite se na delegiranje in načrtovanje.

5. Pridružite se skupini za mreženje ali poslovni organizaciji

To je pomembno za iskanje novih idej ali izboljšanje starih in za navezovanje stikov.

6. Vračajte skupnosti

Tisti, ki dajejo, dobijo. Naj bo to leto, ko se boste včlanili v kakšen odbor, bodite mentor, prostovoljec ali donator v skupnosti, v kateri živite.

7. V koledar vnesite čas zase

Če imate težave s časom za stvari, v katerih uživate, si jih redno vpisujte v svoj urnik, da se boste »srečali sami s seboj« in se te obljube držite. Če sami ne boste vlagali vase, kdo bo?

8. Postavite si realne cilje

Postavljanje ciljev je dragocena navada, dobro pa je ugotoviti, ali so cilji, ki ste si jih zastavili, dosegljivi.

9. Ne delajte si nepotrebnega dela

Potrebujete novo opremo v pisarni, ker je staro težavno ali zamudno uporabljati, ali novega zaposlenega, da vam olajša delovne obremenitve? Ne odlašati s tem, kar potrebujete in ne delajte si dela tam, kjer ni potrebno.

10. Opustite tisto, kar ne deluje, in pojdite naprej

Če vam tehnika, izdelek ali poslovni odnos ne ustrezajo, jih nehajte uporabljati. Ne vlagajte veliko energije v to, da bi neizvedljivo naredili izvedljivo. Pojdite naprej. Pojavilo se bo nekaj boljšega.

Fotogalerija





 

Arhivi