Novice


Arhiv: 5 namigov za zmanjšanje fluktuacije zaposlenih

Koristen namig

5 namigov za zmanjšanje fluktuacije zaposlenih

Fluktuacija zaposlenih je pričakovan pojav, mogoče pa jo je zmanjšati in z ustreznimi načini ohraniti talente v timu. Na portalu officevibe.com (https://officevibe.com/blog/reduce-employee-turnover) smo našli 5 namigov, kako ohranjati pripadnost zaposlenih in zmanjšati njihovo odhajanje.

1. Bodite pozorni na angažiranost zaposlenih in ukrepajte preventivno

Seveda ne morete zajeti vseh dejavnikov, ki vplivajo na to, ali zaposleni ostajajo v vašem timu. Dobro pa je vedeti, zaradi česa so zaposleni zadovoljni, predvsem pa, kaj zmanjšuje njihovo predanost timu ali organizaciji in ustrezno ukrepati.

2. Organizirajte sestanke ena na ena in se naučite voditi neprijetne pogovore

Sestanki ena na ena s člani tima so zelo pomembni. Važno je, da v to prakso vključite tudi nove zaposlene; dober prvi pristop vodje pozitivno vpliva na celotno izkušnjo zaposlenega.

3. Negujte kulturo povratnih informacij

Če želite, da se vaša ekipa počuti slišano in pomembno, ustvarite varen prostor za podajanje povratnih informacij. Najboljše rešitve pogosto prihajajo neposredno iz vašega tima.

4. Gradite kulturo priznanja zaposlenih

Svoji ekipi dajte priznanje za njeno trdo delo. Podatki kažejo zelo močno povezavo med stopnjo zadovoljstva zaposlenih in pogostnostjo priznanj.

5. Ponovno razmislite o ugodnostih za zaposlene
Potrebe vaših zaposlenih se spreminjajo. Ljudje so imeli med krizo veliko časa za razmišljanje in pomembno je, da jim prisluhnete in ugodnosti za zaposlene prilagodite tistemu, kar je zanje najbolj pomembno.

Fotogalerija





 

Arhivi