Novice


Arhiv: 6 namigov za boljšo organiziranost na delovnem mestu

Koristen namig

6 namigov za boljšo organiziranost na delovnem mestu

Ne glede na to, kje je vaše delovno mesto, je pomembna dobra organiziranost tako delovnega prostora kot vsakodnevne delovne rutine. Na portalu masterclass.com smo našli nekaj namigov, ki vam lahko pomagajo bolje organizirati poklicno življenje.

1. Dobro si oglejte svoj delovni prostor.

Vzemite si nekaj časa, oglejte si svoj delovni prostor in odstranite morebitne »motnje«: predmete, ki jih ne uporabljate vsak dan, dokumente, ki jih ta trenutek ne potrebujete ... Urejen fizični delovni prostor vam lahko pomaga ustvariti bolj produktivno okolje.

2. Določite prostore za hrambo.

Izkoristite prostor na knjižnih policah, v predalnikih in omarah za spise, ki jih imejte urejene. Preden konec dneva zapustite pisarno, postavite vse na svoje mesto.

3. V bližini imejte koš za smeti.

Koš za smeti v bližini pisalne mize vam pomaga, da ne kopičite nepotrebnega papirja na delovni površini, ampak ga sproti mečete stran.

4. Seznam opravil imejte na jasno vidnem mestu.

Tako boste lažje organizirali svoj delovni dan in zagotovili, da bodo vaše najpomembnejše naloge pravočasno opravljene.

5. Uporabljajte digitalni koledar.

Izkoristite možnosti digitalnega koledarja, da vas opomni na pomembne datume, kot so sestanki, delovni roki in prazniki. Konec dneva na hitro preletite, kaj vas čaka naslednji dan, in se ustrezno pripravite.

6. Razporedite tudi svoj osebni delovni čas.

Določite si bloke časa za odgovarjanje na e-pošto, za telefonske klice in druge manjše opravke. Če si »rezervirate« določen čas za te naloge, boste izboljšali svoj celotni delovni proces.

Fotogalerija





 

Arhivi