Novice


Arhiv: Nove priložnosti v Italiji

Gospodarska zbornica Slovenije je v petek, 27. septembra 2013, organizirala srečanje slovenskih podjetij s predstavniki Veleposlaništva RS v Rimu, Gospodarskega urada v Milanu ter organizatorjev nekaterih poslovnih dogodkov, ki se bodo do konca leta odvijali v italijanskem Milanu.

Med 25. in 27. novembrom bo na milanskem razstavišču Rho sejem Matching 2013, katerega osnovni ciljje ustvarjanje novih poslovnih kontaktov za skupno sodelovanje v različnih oblikah: od izmenjave poslovnih izkušenj, prenosa tehnologij, skupnih vlaganj do skupnega nastopa na tretjih trgih. Kot je povedal Gregor Šuc,vodja slovenskega gospodarskega urada v Milanu, bo pomemben poudarek letošnjega Matchinga na internacionalizaciji. Po pričakovanju organizatorjev bodo na sejmu prisotni predstavniki podjetij iz več kot 35 držav (Brazilija, Kitajska, Rusija, Indonezija, Libija, Zalivske države, Turčija, JAR, ZDA, Poljska, itd.), s katerimi se bodo lahko srečali tudi naši udeleženci. Dejstvo, da bo strošek udeležbe slovenskih podjetij delno pokrila tudi naša država, je lahko zadosten razlog za sodelovanje, pri čemer pa je potrebno poudariti, da ta dogodek ni namenjen neposrednemu iskanju zastopnikov za italijanski trg.

Podjetjem, ki želijo vstopiti na italijanski trg preko posrednikov in agentov, je namreč namenjen poslovni dogodek, ki bo potekal dva dni kasneje. Potem ko je bil v začetku maja letos organiziran uspešen obisk slovenskih podjetij v Rimu, bo med 29. in 30. novembromletos na razstavišču Fiera Milano City v Milanu podoben dogodek pod imenom Forum Agenti Milano. Ta dvodnevni dogodek je namenjen vzpostavljanju neposrednih kontaktov med tujimi ponudniki izdelkov in storitev, ki iščejo zastopnike in agente za vstop na italijanski trg. Kot je povedal Enrico Seminara, predstavnik organizatorjev dogodka, pričakujejo udeležbo okoli 5.000 italijanskih agentov in zastopnikov, ki se bodo lahko srečali s približno 250 podjetji (od tega 90 iz šestih držav izven Italije). Tudi na tem dogodku bo udeležba slovenskih podjetij v okviru skupinskega nastopa sofinancirana, zato vabimo slovenska podjetja, da se čim prej prijavijo, saj je udeležba številčno omejena.

Kljub nekaterim negativnim trendom - Italija je že skoraj dve leti v recesiji - pa napovedi kažejo, da se že v prihodnjem letu nakazuje možnost ponovne rasti družbenega bruto proizvoda. Kot je v svoji predstavitvi poudaril Boris Antolič, pooblaščeni minister za gospodarsko in trgovinsko sodelovanje iz Veleposlaništva RS v Rimu, Italija še naprej ostaja druga največja trgovinska partnerica naše države, saj obseg blagovne menjave obsega 6,43 milijarde evrov, kar predstavlja okoli 15 odstotkov celotne zunanjetrgovinske menjave naše države z Italijo. Pri tem skoraj tri četrtine odpade na sodelovanje s štirimi severnimi pokrajinami. Prav zato bi po mnenju Antoliča slovenska podjetja morala resno razmisliti tudi o sodelovanju s partnerji iz osrednjega in južnega dela Italije.

Slovenska podjetja lahko pri tem izkoristijo tudi storitve italijanskih agentov in zastopnikov. Kot je v svoji predstavitvi poudarila Simonetta Maffizzoli Cervesato, podpredsednica Nacionalne federacije združenj italijanskih agentov FNAARC, je približno 60 odstotkov trgovine v Italiji povezane s storitvami agentov. Le-ti predstavljajo most med ponudniki izdelkov ali storitev in trgovci oziroma končnimi uporabniki. In prav vzpostavljanju stikov s temi zastopniki in agenti je namenjen dogodek, ki bo konec novembra v Milanu.

Da je sodelovanje slovenskih podjetij na poslovnih dogodkih nujno, predvsem pa zelo učinkovito, so potrdili tudi predstavniki slovenskih podjetij Lokacom, Akripol ter Unichem, ki so predstavili svoje izkušnje in koristne nasvete udeležencem srečanja.

PREDSTAVITEV - Boris Antolič

PREDSTAVITEV - Gregor Šuc

PREDSTAVITEV - Marko Jare


Pripeti dokumenti

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.