Vabilo na dogodek o krepitvi sodelovanja slovenskih podjetij v projektih Investicijskega okvira za Zahodni Balkan (WBIF)
Napovedujemo: Obisk slovenskih podjetij iz področij umetne inteligence in vesoljskih tehnologij v Kanadi
Program EU BUSINESS HUB, ki ga financira EU, bo v štiriletnem obdobju (do leta 2027) nudil različne oblike pomoči malim in srednje velikim evropskim podjetjem (MSP), ki delujejo na področju zelenih, digitalnih in IT ter zdravstvenih oziroma medicinskih izdelkov/storitev in iščejo poslovne priložnosti na trgih Japonske in Republike Koreje.
Evropska komisija je 24. aprila začela svojo prvo preiskavo v okviru mednarodnega instrumenta za javna naročila, orodja, katerega cilj je zagotoviti vzajemni dostop do trgov javnih naročil tretjih držav za gospodarske subjekte v EU.
Sporazum o prosti trgovini, ki sta ga sklenili Evropska unija (EU) in Nova Zelandija, je moderen trgovinski sporazum nove generacije. Prinaša oprijemljive gospodarske in okoljske koristi za obe strani.
Evropsko japonski center za industrijsko sodelovanje (EU-JAPAN CENTRE for Industrial Cooperation) vabi evropska SME podjetja, da se udeležijo teoretičnega in praktičnega usposabljanja na temo japonske poslovne kulture. Namen dvotedenskega programa, ki poteka že od leta 1987 naprej, je izobraževanje menedžerjev in vodilnih delavcev, da poglobljeno spoznajo in razumejo načine in posebnost komunikacijskih in pogajalskih veščin z japonskimi sogovorniki.
Vabimo vse, ki vas zanima poslovanje s kitajskimi dobavitelji, da se udeležite tradicionalnega Kitajskega sejma blagovnih znamk!
Evropska unija je v septembru 2023 ponovno obudila pogajanja za sklenitev sporazuma o prosti trgovini s Tajsko, ki so se sicer začela že leta 2013, a so bila nato zaradi vojaškega udara na Tajskem prekinjena.
Dogodek The Global Investors Meet 2024 služi kot platforma za združevanje vodilnih v industriji, podjetij, inovatorjev in oblikovalcev politik po vsem svetu za raziskovanje novih priložnosti za rast v Tamil Nadu.
Tudi na Kitajskem postaja prodaja izdelkov preko interneta s pomočjo vplivnežev (influencerjev) vedno bolj popularna in kitajski partner iz Budimpešte je preko GZS ponudil možnost za sodelovanje pri tovrstni promocijski prodaji tudi slovenskim podjetjem .
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.