Člane GZS, ki poslujete z Izraelom, vljudno vabimo na individualna srečanja z novoimenovanim veleposlanikom RS v Tel Avivu, gospodom Bogdanom Batičem.
Gospodarska zbornica Slovenije in Slovensko deželno gospodarsko združenje (SDGZ) iz Trsta vabita vsa slovenska podjetja, ki že poslujejo ali pa bi želela poslovati s 60 milijonskim sosednjim trgom, da se udeležijo poslovnega seminarja, ki bo potekal v četrtek 19. septembra od 13.00 ure naprej v prostorih Gospodarske zbornice v Ljubljani.
Genesis je nova storitev, ki je namenjana izvoznikom. Omogoča finančne ugodnosti v obliki nižje ali proste carinske stopnje pri uvozu blaga na trge, s katerimi ima EU sklenjene trgovinske sporazume.
Projekt Port City Colombo se razvija v sodelovanju s CHEC PORT CITY COLOMBO (PVT) LTD in vlado Šri Lanke kot zasebno-javno sodelovanje. Projekt predstavlja vrsto priložnosti za investitorje, ki so zainteresirani da postanejo deležniki prvorazrednega mesta v južni Aziji.
Združenje evropskih gospodarskih zbornic EUROCHAMBRES iz Bruslja in Gospodarska zbornica Slovenije vabita slovanska podjetja iz področja polprevodniške industrije in dejavnosti, da kandidirajo za udeležbo v 50 članski delegaciji, ki bo med 9. in 13. decembrom letos obiskala Japonsko in se predstavila na sejemski prireditvi SEMICON JAPAN.
Program EU BUSINESS HUB, ki ga financira EU, bo v štiriletnem obdobju (do leta 2027) nudil različne oblike pomoči malim in srednje velikim evropskim podjetjem (MSP), ki delujejo na področju zelenih, digitalnih in IT ter zdravstvenih oziroma medicinskih izdelkov/storitev in iščejo poslovne priložnosti na trgih Japonske in Republike Koreje.
Sporazum o prosti trgovini, ki sta ga sklenili Evropska unija (EU) in Nova Zelandija, je moderen trgovinski sporazum nove generacije. Prinaša oprijemljive gospodarske in okoljske koristi za obe strani.
Evropsko japonski center za industrijsko sodelovanje (EU-JAPAN CENTRE for Industrial Cooperation) vabi evropska SME podjetja, da se udeležijo teoretičnega in praktičnega usposabljanja na temo japonske poslovne kulture. Namen dvotedenskega programa, ki poteka že od leta 1987 naprej, je izobraževanje menedžerjev in vodilnih delavcev, da poglobljeno spoznajo in razumejo načine in posebnost komunikacijskih in pogajalskih veščin z japonskimi sogovorniki.
Vabimo vse, ki vas zanima poslovanje s kitajskimi dobavitelji, da se udeležite tradicionalnega Kitajskega sejma blagovnih znamk!
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.