V okviru sejemske prireditve, na kateri je razstavljalo 224 podjetij, se je delegacija v petek, 22. novembra, udeležila poslovnega promocijskega in “networking” dogodka, ki ga je na svojem razstavnem prostoru pripravila Luka Koper. Člani delegacije so se na razstavnem prostoru srečali s povabljenimi turškimi in z mednarodnimi partnerji.
Sobota je bila namenjena individualnim programom in ogledu vedno budnega in poslovno izjemno intenzivnega mesta, ki se kljub prostorskim omejitvam nezadržno širi preko dveh kontinentov. Posebno azijski del je v neverjetnem porastu, ki se odraža v številnih novih soseskah in ogromnih nakupovalnih središčih. V mestu deluje več kot 300.000 podjetij, ki predstavljajo ogromen poslovni potencial, ki je zanimiv tudi za slovenska podjetja.
Po navedbah članov delegacije je bil obisk uspešen tako v pogledu seznanitve in občutenja poslovnega utripa kot tudi navezave obetavnih poslovnih stikov. Sklenjeno je bilo tudi nekaj konkretnih poslov. Nekateri člani delegacije menijo, da bi se na prihodnjem sejmu Slovenija morala predstaviti s skupinsko stojnico po vzoru letošnjih iz Nemčije, Italije in Avstrije ter na ta način v ciljni mednarodni poslovni javnosti poskrbeti za celovito promocijo Slovenije kot pomembnega transportno – logističnega vozlišča v osrednji Evropi. Podjetja so izrazila interes za aktivno sodelovanje na takšni predstavitvi.
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.