Slovenskim poslovnežem, ki so po naravi radovedni, svetuje, da so pri svojih poslih vztrajni, naj večkrat obiščejo dobro organizirane, z B2B podprte hongkonške sejme ter ponudbo primerjajo z razmerami v državah ASEAN-a. Konkurenti evropskemu gospodarstvu dandanes ne prihajajo več iz Kitajske, temveč držav ASEAN-a.
Opozoril je, da je striktno potrebno preverjati poslovne partnerje v Hong Kongu in na Kitajskem, bodisi z osebnimi obiski proizvodnih lokacij, preverjanju bonitet, vpisov v register podjetij, kot tudi uporabljati rigidne finančne instrumente.
Koristne spletne strani:
- sejmi HKTDC
GZS v sodelovanju s HKTDC-jem 5. novembra 2013 v Ljubljani pripravlja seminar na temo priložnosti izvoza prehrambenih izdelkov in pijač na Kitajsko preko Hong Konga.
Kontakt na GZS: Nataša Turk, natasa.turk@gzs.si; T 01 58 98 152.
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.