Novice


Arhiv: Poslovna akademija internacionalizacije

   

 

POSLOVNA AKADEMIJA

Internacionalizacija podjetja

 

Strategija podjetja, mednarodno trženje, pogajanja in najbolj učinkoviti načini predstavitve v povezavi z internacionalizacijo podjetij – to so le nekateri vsebinski poudarki letošnje Poslovne akademije internacionalizacije.


TEMELJNI NAMEN

Namen akademije je udeležence seznaniti s sodobnimi pogledi na internacionalizacijo podjetij in institucij z namenom razumevanja vsebinskih podlag za uspešno in učinkovito vključitev na mednarodne trge.

Akademija z uglednimi predavatelji in gosti ponuja tako strateška kot taktična znanja o:

  • mednarodnih trgih,
  • vstopnih oblikah in strategijah,
  • vidikih strateškega trženja in ustreznih trženjskih taktik na izbranih ciljnih trgih,
  • razumevanju različnosti kultur in poslovnega komuniciranja,
  • pravnih vidikih ter delovanju slovenskih institucij v podporo internacionalizaciji slovenskih podjetij.

PARTNERJI

  
 

OBSEG IZOBRAŽEVANJA

  • 3 vsebinski moduli 
  • 25 ur neposrednega dela z udeleženci
  • povezava predavanj in praktičnih primerov 
  • gostje iz uspešnih slovenskih mednarodno delujočih podjetij

 VSEBINSKI MODULI

1. STRATEGIJA PODJETJA

Poudarek je na strateškem vodenju in razvoju podjetja glede na globalno okolje in dogajanja v dejavnosti(poslanstvo, vizija, strateški cilji, razumevanje dejavnosti in globalnega okolja in vloge podjetja – priložnosti v njem, internacionalizacija).
Primer iz prakse: Špica International, d. o. o.

2. PREDSTAVITEV GZS in SPIRIT PODPORE INTERNACIONALIZACIJI SLOVENSKIH PODJETIJ

3. INTERNACIONALIZACIJA IN MEDNARODNO TRŽENJE: kako graditi trženjsko strategijo in ustvarjati vrednosti znamke?

Trženje na mednarodnih trgih. Razvoj trženjske strategije. Raziskovanje trgov. Kaj je znamka in kako jo umeščati na mednarodne trge?
Primer internacionalizacije izbranega podjetja: TRIMO d. d., Studio Moderna.

4. PRAVNI IN DAVČNI VIDIKI INTERNACIONALIZACIJE

5. KULTURA IN POGAJANJA V MEDNARODNEM POSLOVANJU

Razumevanje kulture za osvajanje novih trgov; poznavanje slovenskih prednosti in virov. Pogajanja v mednarodnem poslovanju.
Primer iz prakse: DUOL d. o. o.

6. KAKO UČINKOVITO PREDSTAVITI SVOJE PODJETJE MEDNARODNIM AKTERJEM?

CELOTEN PROGRAM

KOTIZACIJA

Poslovna akademija internacionalizacije je finančno podprta s strani MGRT, zato kotizacija znaša le 290 € (DDV je vključen v ceno). Plača se ob prijavi na TRR GZS 02924-0017841495, sklic 1510-160.

Spletne prijave sprejemamo do vključno 30. aprila 2013. Minimalno število udeležencev je 20.

Za več informacij se lahko obrnete na tajništvo Centra za mednarodno poslovanje pri GZS, cemp@gzs.si.
 

Vljudno vabljeni!

                  

 

 

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.