Novice


Arhiv: Elementi uspešnega vstopa na avstrijski trg

V petek, 10. junija 2016, je Center za mednarodno poslovanje pri GZS organiziral Poslovni zajtrk na GZS: Kako vstopiti in osvojiti avstrijski trg. Iskali smo odgovore na vprašanja kako marketinško pristopiti na avstrijski trg, kako pridobiti investicije, ki vam bodo pomagale pridobiti nove kupce tako v Sloveniji kot v Avstriji in nenazadnje katera slovenska podjetja so že osvojila tržišče.

Udeleženci so imeli priložnost poslušati kako marketinško pristopiti na avstrijski trg, kjer je g. Daniel Irsigler iz John Ross Group poudaril tiste korake na katere mora podjetje narediti, da doseže čim širši krog publike.

Nedvomno je udeležence pritegnil g. Vladimir Milošević iz podjetja Conda Crowdinvesting SI, prva slovenska platforma za množično financiranje. Razložil je razlike med Kickstarter-jem ter Conda Crowdfunding platformo.

Dva slovanska podjetja, Sweet Sped ter Borza terjatev sta že uspešno pridobila investicije preko platforme Conda ter tako pridobila možnost za hitrejšo rast in razvoj. G. Milošević je opozoril, da je proces izbiranja zahteven in omogoča podporo le tistim podjetjem, ki dobro razumejo svoje poslanstvo, že imajo razvit proizvod na trgu ter odlično ekipo, ki uspešno sodeluje. Conda je do sedaj zbrala že 12 milijonov eurov in financirala 53 investicijskih projektov s pomočjo 6.248 investitorji.

Zadnja govornika g. Matej Ramuta in g. Miha Fabjan iz podjetja Smart Ninja sta razkrila svoje izkušnje in korake vstopa na avstrijski trg.

Avstrija je bližnji trg, ki naša 3. največja trgovinska partnerica in 1. največja tuja investitorica. Kljub bližini in odličnem sodelovanju podjetij s tem trgom, pa je vseeno potrebno biti pozoren predvsem na njihovo zakonodajo ter se kot podjetje prilagoditi trgu in investirati v čas in napore za vstop na avstrijski trg.

VEČ INFORMACIJ: Ines Čigoja, E: ines.cigoja@gzs.si , T: 01 / 58 98 164

Fotogalerija

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.