Novice


Arhiv: V Indijo povezani in s precejšnjo mero potrpežljivosti

Iz praktičnih izkušenj sodelujočih na delavnici »Kako do uspešnega poslovnega modela in nastopa v Indiji«, ki smo jo 12. januarja 2017 organizirali na GZS, je bilo iz ust sodelujočih največkrat slišati besedo potrpežljivost ter nadalje, da so velike poslovne priložnosti za slovenska podjetja dosegljive ob tehnološko in cenovno prirejeni ponudbi za potrebe indijskih kupcev ter nadalje v partnerstvu z v lokalne mreže dobro vpetim in zaupanja vrednim, poslovnim partnerjem in sočasni zavezi lastnikov slovenskih podjetij, da imajo projekti v Indiji svoje mesto v strateških poslovnih planih podjetij.

Vodja delavnice, Andrej Vrbančič je med poslovnimi priložnostmi slovenskih podjetij v Indiji izpostavil zlasti področja energetike, železarstva in kovaštva, infrastrukture, pametnih mest, tehnologij vezanih na pripravo in čiščenje pitne vode ter omenil, da aktualna politična struktura dirigira usmeritev gospodarskega razvoja države, 150-200 indijskih družin pa suvereno obvladuje 1,3 milijardni indijski trg, kar je potrebno upoštevati tudi pri pripravi in implementaciji projektov v Indiji. V letošnjem letu se bo pospešeno odvijala radikalna modernizacija gospodarstva, vključno z uvedbo enotnega davka na dodano vrednost in digitalizacije.

Vidne poslovne zgodbe slovenskih podjetij v Indiji bi, po oceni Katarine Karlovšek, lahko izvajali preko mreže slovenskih častnih konzulov v obravnavani državi. Hugo Bosio poudarja, da je za pridobitev in realizacijo ključen zanesljiv, v lokalno okolje dobro umeščen, poslovni partner, ki poleg širjenja trga opravi del lokalne proizvodnje in tako slovenskemu podjetju omogoči konkurenčen nastop na trgu. Dober oseben odnos je po mnenju Simon Mandlja začetek sicer dolgotrajnih poslovnih pogajanj, v sklopu katerih mora biti ponudba narejena po meri tehničnih in cenovnih potreb kupca.

V okviru delavnice je bila izpostavljena pobuda za skupni nastop slovenskih podjetij na indijskem trgu preko tako imenovane liaison pisarne, ki bi opravljala naslednje aktivnosti

  • business development in raziskava tržišča (pridobivanje leadov, kupcev, vključevanje v pred-nakupne postopke,....)
  • nadziranje indijskih partnerjev
  • organiziranje in izvedba dogodkov, organiziranje sestankov članov/delegacij  top managementa vključenih podjetij pri strankah po Indiji,
  • promocija, marketing,
  • lobiranje,
  • pridobivanje podatkov o kredibilnosti strank,
  • pravna pomoč,
  • graditev in vzdrževanje odnosov z vladnimi institucijami.

Prisotni so bili soglasni, da je za slovenska podjetja skupni nastop na indijskem trgu najučinkovitejša pot do pridobivanja in realizacije bodočih poslov.

 

 

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.