Novice


Arhiv: Uspešna poslovna delegacija in sejemski nastop na Maison&Objet Pariz 2017, 8. – 13. september 2017


Gospodarska zbornica Slovenije je v sodelovanju z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo, Direktoratom za lesarstvo in javno agencijo SPIRIT Slovenija organizirala poslovne razgovore slovenskih udeležencev sejma Maison&Objet v Parizu z izbranimi francoskimi podjetji, studiji, arhitekti, oblikovalci in trgovinami. Slovenski udeleženci, ki so se odločili za to izjemno priložnost, ki jo je ob podpori Veleposlaništva RS v Parizu omogočila Pariška gospodarska zbornica, so tako pridobili izvrstne osebne razgovore in kontakte, kar je s samostojnim pristopom bistveno težje doseči. V povprečju so imela podjetja med pet in dvanajst vnaprej organiziranih sestankov na sedežu francoskih potencialnih partnerjev ali na samem sejmišču. Za udeležence je bilo organizirano tudi srečanje z direktorjem francoske agencije za dizajn in pohištvo, g. Christophe Chaptal, ki med ostalim organizira tudi podelitev francoske nacionalne nagrade za design »Observeur du design«. Na skupnem obisku pop-up in design trgovin, so slovenski proizvodi vzbudili zanimanje lastnikov in zagotovo se bo tudi v teh trgovinah dodatno znašel kateri izmed izjemnih slovenskih artiklov. Podjetji Donar in Mitja, ki sta bila tudi med razstavljalci, sta na francoski trg že uspešno vstopili.

 

Sejem 'Maison&Objet' se uvršča med najpomembnejše evropske dogodke na področju notranje arhitekture in dizajna in predstavlja glavni francoski in mednarodni prestižni salon za notranjo opremo. Sejem poteka v Parizu dvakrat letno,  januarja in septembra.

 

Na tokratnem sejmu  se je v okviru skupinske predstavitve slovenskih podjetij Slovenia Design pod okriljem SPIRIT Slovenija na sejmu predstavilo pet pohištvenih in oblikovalskih podjetij. Tokrat prvič so se z udeležbo na sejmu predstavila podjetja MMORE Žiga Lunder, PIKKA Design in 3S Design. Podjetji Donar in Mitja (Mizarstvo Bolčič) se na sejmu predstavljata že drugo leto. Letošnja postavitev slovenskega razstavnega prostora in vključenih izbranih razstavljalcev oz. njihovih izdelkov je požela pohvale organizatorjev sejma, saj je izjemno dobro povezala kreativnost, inovativnost, kvaliteto in prepoznavnost slovenskega oblikovanja. Tako celostna podoba kot izjemnost slovenskega designa ter prepoznavna kvaliteta izdelkov, so pritegnili številne poslovne obiskovalce. Sejem Maison&Objet, ki je namenjen predvsem strokovni javnosti, dodatno zagotavlja tudi e-platformo za celoletno komunikacijo razstavljalcev in zainteresirane poslovne javnosti.

 

Dodatno so organizatorji sejma v okviru t.i. inspiracij tokrat izpostavili tematiko "Comfort Zone" in pripravili posebno razstavo udobnih dizajnerskih sedežev. V selekciji je bil izbran tudi Beatnic Sound podjetja Donar.

 

 

Fotogalerija

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.