Novice


Arhiv: EXPEDIRE: Postanimo del rešitve za podjetja


V torek, 5. septembra 2017, smo na Gospodarski zbornici Slovenije v okviru projekta EXPEDIRE organizirali brezplačno delavnico »Učinkovita predstavitev potencialnemu partnerju«, ki jo je vodila mag. Marjana Majerič, strokovnjakinje za finančno poslovanje ter mentorice in svetovalke pri podpori podjetjem v procesu pridobivanja tveganega kapitala oz. finančnih virov v fazi rasti podjetja.

Finančna znanja s področja podjetništva je pridobila kot investicijska managerka v skladu tveganega kapitala Horizonte Venture Management in nato kot namestnica direktorja v Smart Start Inkubatorju. Je akreditiran coach v okviru evropske pobude EIT – Climate-KIC in Climate Launchpad ter aktivna članica pobude Healthday.si in Mreža IKT.

                                                                                                                               
 


Predavateljica je zasnovala večplasten pristop za udeležence, ki so pridobili pomembne veščine, znanja in orodja za določanja ciljev in namenov same predstavitve podjetja, načrtovanja vsebin in priprave materiala do predstavitve, telekomunikacijskega komuniciranja, kot tudi snemanja in vrednotenja predstavljenih predstavitev.

 

V drugem delu so bili udeleženci aktivno vključeni v delavnico in sicer so s pomočjo pridobljenega znanja kar najbolje predstavljali svoja podjetja.



Predavateljica je zasnovala večplasten pristop za udeležence, ki so pridobili pomembne veščine, znanja in orodja za določanja ciljev in namenov same predstavitve podjetja, načrtovanja vsebin in priprave materiala do predstavitve, telekomunikacijskega komuniciranja, kot tudi snemanja in vrednotenja predstavljenih predstavitev.

V drugem delu so bili udeleženci aktivno vključeni v delavnico in sicer so s pomočjo pridobljenega znanja kar najbolje predstavljali svoja podjetja.

Take veščine omogočajo boljšo pripravo pri načrtovanju vstopa na tuje trge. V praksi se namreč velikokrat zgodi, da obstoječi predstavitveni materiali (brošure, mape, katalogi, spletne strani, PPT, ipd) in sama osebna predstavitev ne vzbudijo zanimanja kupca oziroma nanj ne naredijo želenega vtisa. Kot pravi predavateljica, »je velikokrat pomembno le, kako bomo zaključili posel – torej finančni vidik -, namesto, da bi res nekomu omogočali rešitev njegovega problema«. In to je osnova za dobro pripravo naše predstavitve.

 

Več informacij:  Gospodarska zbornica Slovenije, Dimičeva 13, Ljubljana. T: 01 5898 113


Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.