Novice


Predstavitev Kantonskega sejma

Danes (11. marca 2019) je na Gospodarski zbornici Slovenije potekala predstavitev Kitajskega uvozno izvoznega sejma, poznanega tudi kot Kantonski sejem. Predstavitev so izvedli predstavniki Kitajskega zunanjetrgovinskega centra (China Foreign Trade Center) pod vodstvom podpredsednika CFTC g. Ma Chunzi-ja, udeležilo pa se je je 50 predstavnikov slovenskega gospodarstva.

Sejem, ki je bil prvič izveden leta 1957, poteka dvakrat na leto (spomladi in jeseni) v mestu Guangzhou (provinca Guangdung v Južni Kitajski). Vsakokratni dogodek je dodatno razdeljen na posamezne kategorije - glede na posamezne industrijske panoge. Sejem je namenjen predvsem iskanju in vzpostavljanju poslovnih kontaktov s kitajskimi dobavitelji – zadnja leta pa organizatorji namenijo poseben razstavni prostor tudi tujim podjetjem, ki želijo predstaviti svoje izdelke/storitve potencialnim kupcem in uvoznikom na Kitajskem.

Kantonski sejem se je z leti razvil v vsestransko platformo za odpiranje mednarodnih poslov in trgovine, ki tako domačim – kitajskim, kot tudi tujim podjetjem iz celega sveta omogoča, da se na enem mestu seznanijo s svetovnimi dosežki in  novostmi, pri čemer pa je seveda glavni poudarek na promociji kitajskih dobaviteljev (izvoznikov).

Z razstavnim prostorom v obsegu 1.185 milijonov m2 Kantonski sejem vsakič pritegne približno 25.000 domačih in tujih razstavljavcev, s čimer se uvršča v sam vrh tovrstnih prireditev v svetovnem merilu. Posamezna razstavna področja pokrivajo 16 kategorij v 51 podskupinah, vsakič pa ga obišče približno dvesto tisoč tujih kupcev iz več kot dvesto različnih držav in regij. Obstaja ocena, da se v okviru posameznega dogodka sklene  za več kot 30 milijard dolarjev  poslov. Po podatkih organizatorjev so lanski jesenski dogodek obiskali tudi predstavniki 116 slovenskih podjetij.

Od leta 2007 naprej poteka v okviru Kantonskega sejma tudi mednarodni paviljon kot priložnost za nastop in promocijo tujih podjetij, ki si želijo vstopiti na kitajski trg pa tudi ostale tuje trge. Do sedaj je na sejmu razstavljalo skoraj 10.000 tujih podjetij iz več kot 100 držav in regij. S tem, ko se tuja podjetja odločijo za razstavljanje na kantonskem sejmu pridobijo možnost predstavitve svojih izdelkov/storitev dvesto tisočim potencialnim tujim kupcem, lokalnim kitajskim uvoznikom in trgovcem, pa tudi kitajskim razstavljavcem na sejmu, ki iščejo tuje dobavitelje in poslovne partnerje.

GZS načrtuje objavo poziva slovenskim podjetjem za skupinski obisk slovenskih podjetij jesenske izvedbe Kantonskega sejma, ki bo potekal oktobra in novembra letos.

---

Dodatna vzpodbuda in priložnost, da bi se podjetja lažje odločila  za obisk ali nastop na Kantonskem sejmu so lahko tudi vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada, ki so namenjeni malim in srednjim podjetjem pri skupinskih predstavitvah slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini, udeležbi v gospodarskih delegacijah v tujino ter udeležbi na mednarodnih forumih.

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.