Novice


Slovenski logisti odločno na prekomorske trge

GZS - Združenje za promet in Javna agencija SPIRIT Slovenija sta s promocijskimi dogodki v Indiji nadaljevala s promocijo Slovenije kot logistične platforme za Srednjo in Jugo-vzhodno Evropo v Aziji. Enaindvajset članska delegacija slovenskih gospodarstvenikov je celovite transportno logistične rešitve za indijska podjetja, ki poslujejo s Srednjo in Jugo-vzhodno Evropo, predstavila v okviru promocijskih poslovnih konferenc ter individualnih poslovnih srečanj, organiziranih 8. in 9. aprila 2019 v indijskem poslovnem in finančnem središču Mumbaiu ter 10. in 11. aprila 2019 v tako imenovanem azijskem Detroitu, Čenaju.

 

V okviru dveh poslovnih konferenc z B2B srečanji so se slovenska podjetja predstavila preko šestdesetim predstavnikom indijskih podjetij ter ob zaključku obiska strnila sledeče vtise:

Vodja delegacije in predsednik Združenja za transport pri GZS, Rok Svetek: Člani transportne logistične delegacije ob zaključku poslovnih dogodkov in srečanj v Mumbaiju in Čenaju v Indiji so bili izjemno zadovoljni z odzivom indijskih podjetij. Pogovori z njimi so potrdili, da indijski trg lahko prinese slovenskim podjetjem velike priložnosti z vidika izvora in ponora blaga v izvozu in uvozu, ter da so nekatere indijske multinacionalke pripravljene del svojih blagovnih tokov preusmeriti na severno jadranske luke. Sogovorniki so pokazali visoko stopnjo zanimanja za Luko Koper in tranzit njihovega uvoza na trge centralne in vzhodne Evrope preko Slovenije. Tokratni poslovni obisk predstavlja le prvi korak na poti, da indijske potencialne partnerje prepričamo v preusmeritev transportno logističnih poti po južni pomorski poti. Potrebne bodo nadaljnje aktivnosti in promocije na indijskem trgu. Pogovori so pokazali, da nove priložnosti prinaša tudi Brexit, saj številna indijska podjetja resno razmišljajo o selitvi svoje proizvodnje na kontinentalno Evropi.

Član uprave podjetja Luka Koper d.d., Metod Podkrižnik: Luka Koper je prepoznala pomembnost in velik potencial Indijskega trga v obe smeri tako v uvozu kot v izvozu. Odziv Indijskih poslovnih partnerjev je bil zelo pozitiven, saj transportna pot preko Luke Koper, ki ponuja 2000 Nm krajšo pot kot severnoevropske luke do trgov srednje in vzhodne Evrope (krajša pa je tudi kopenska pot), predstavlja veliko priložnost, ki do sedaj ni bila dovolj prepoznavna. Eden izmed glavnih izzivov za povečanje poslovnih vezi in s tem tudi pretovora je poleg prepoznavnosti tudi vzpostavitev rednih direktnih ladijskih linij. Luka Koper bo aktivno pristopila k aktivnostim s ciljem povečanja prepoznavnosti transportne poti in pretovora predvsem na segmentu prometu zabojnikov, generalnih tovorov in avtomobilov.

 

Z obravnavanimi promocijskimi dogodki v Indiji se nadaljujejo promocijske aktivnosti slovenskega transportno logističnega sektorja na prekomorskih trgih, s katero je GZS - Združenje za promet organizirano pričelo leta 2009 v Maleziji in Singapurju, nadaljevali leta 2010 na Kitajskem in v Hong Kongu, 2010 v Indiji, 2013 in 2014 na Kitajskem, 2015 v Vietnamu in Indoneziji ter leta 2016 in 2018 na Japonskem. Nadalje so se ciljnim strankam iz prekomorskih trgov slovenska podjetja iz obravnavanega sektorja prvič organizirano predstavila tudi na skupinski predstavitvi slovenskega gospodarstva na sejmu Transport & Logistics v Münchnu, prvič leta 2017, s čimer GZS - Združenja za transport, ob finančni in organizacijski podpori SPIRIT Slovenija nadaljuje tudi junija 2019.

Člani delegacije so izrazili interes za nadaljevanje promocije na prekomorskih tržiščih in sicer novembra 2019 v Južni Koreji ter aprila 2020 na Japonskem, v kombinaciji z naknadno izbrano destinacijo v obravnavani regiji.

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.