Novice


Arhiv: SLOVENIAN BUSINESS OPPORTUNITIES by International Relations Department

Na Centru za mednarodno poslovanje pri GZS smo vzpostavili spletne strani v angleškem jeziku, ki jih namenjamo tujim uporabnikom, predvsem podjetjem, ki jih zanima poslovanje s Slovenijo. Na straneh objavljamo tudi kratke profile slovenskih podjetij s podatki povzetimi iz javnih virov. Če ste član GZS in vas zanima objava vašega profila za tujo poslovno javnost vas vabimo, da stopite v stik z nami.

Arhiv: Webinar: Psihosocialna podpora zaposlenim in delodajalcem v času epidemije

Na webinarju vas bosta dr. Matej Tušak in Tina Kastelic seznanila z nekaterimi psihološkimi značilnosti vpliva socialne izolacije v času epidemije na občutenje in percepcijo ter vedenje ljudi skozi prizmo skrbi za duševno zdravje zaposlenih.

Arhiv: GZS, TZS, ZDS in ZDOPS predlagajo dodatne ukrepe za #PKP3

Gospodarska zbornica Slovenije, Trgovinska zbornica Slovenije, Združenje delodajalcev Slovenije in Združenje delodajalcev obrti in podjetnikov Slovenije so skupaj pripravili nabor dodatnih ukrepov za omilitev posledic epidemije covid-19. Opozarjajo namreč, da bo večina podjetij posledice epidemije čutila vsaj še nekaj mesecev. Nekateri predlogi so kratkotrajnejšega značaja in vezani na čas izrednih razmer, za druge pa si delodajalske organizacije zavzemajo za to, da bi bili vključeni v trajnejše sistemske zakonodajne spremembe.

Arhiv: Posnetek webinarja: Kako optimizirati prodajne in vodstvene procese v kriznih situacijah?

V kriznih situacijah številna podjetja izgubijo kontrolo nad komunikacijo in pomembnimi procesi znotraj podjetja in posledično stik s svojimi kupci in trgom. Vabljeni k ogledu posnetka 90-minutne webinar delavnice, kjer vas predavatelja popeljeta skozi Transolution Business koncept s predstavitvijo primera prodajnih in vodstvenih procesov nemškega globalnega tekstilnega podjetja ter slovenskega podjetja.

Arhiv: DARS: Začenjajo se obnovitvena dela v predoru Golovec – možni zastoji

V kratkem se bo začela realizacija prve faze obnovitvenih del. Letos se bo obnovila zahodna predorska cev v smeri proti Dolenjski. Predvidena je popolna zapora ene predorske cevi in izvedba zapore 2+1 v drugi predorski cevi, s preusmeritvijo težkih tovornih vozil, vozil nad 3,5 tone in avtobusov na severno obvoznico. 18. maja se predvideva postavitev zapore prehitevalnih pasov in pričetek izvedbe pripravljalnih del, 12. junija pa postavitev zapore in pričetek obnovitvenih del. Še posebej v času obnove (julij, avgust) pričakujejo na celotnem ljubljanskem obroču in vpadnih cestah zastoje v jutranjih in popoldanskih konicah.

Arhiv: Podpora gospodarstvu v razmerah Covid-19 pandemije na področju zavarovanj izvoznih terjatev

Coface PKZ in SID banka sta včeraj podpisali pozavarovalno pogodbo, s katero Republika Slovenija omogoča cofacevim zavarovancem, da bodo lažje prebrodili krizo. Državna zavarovalna shema se bo izvajala preko SID banke v obliki produkta Top Up. Ta bo omogočal dodatne kapacitete za odobravanje limitov zavarovalnega kritja in bo podjetjem, ki jim je bil limit zavarovalnega kritja znižan, omogočil alternativno dodatno kritje ob pozavarovanju SID banke, veljavno pod določenimi pogoji. Dodatno kritje je možno za kupce iz držav EU in OECD, razen za kupce iz Slovenije. Shema je veljavna od 1. 4. 2020 do 31. 12. 2020. Generalna direktorica Gospodarske zbornice Slovenije Sonja Šmuc je ob tej priložnosti izpostavila zavzemanje GZS, da se v okviru protikorona zakonodaje uvedejo ukrepi za zavarovanje in (po)zavarovanje kratkoročnih terjatev. »Veseli me, da so ti predlogi dobili visoko podporo pri SID banki kot pomemben element podpore izvoznega gospodarstva. Še vedno pa ostajajo nepokrite terjatve do domačih kupcev. Zato se bomo tudi v prihodnjem obdobju zavzemali za to, da ministrstva pripravijo okvir sheme za (po)zavarovanje terjatev do domačih kupcev ter ustrezno prilagodijo zakonodajo ter shemo priglasijo na Evropsko komisijo,” je dodala.

Arhiv: Javni poziv Javnega zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina za oblikovanje novih turističnih produktov destinacije Nova Gorica in Vipavska dolina

Epidemija Covida 19 je povsem ohromila turistično gospodarstvo in ga pahnila v krizo izjemnih razsežnosti. Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina se je na krizo odzval z obsežnim akcijskim načrtom in številnimi ukrepi, s katerimi želi omiliti posledice epidemije in skrajšati čas okrevanja domačega turističnega gospodarstva. Prvi in zelo pomemben korak tega načrta je okrepitev konkurenčnih prednosti z oblikovanjem dodatnih visoko kakovostnih turističnih produktov, ki vključujejo edinstvene prednosti destinacije, gostom pa zagotavljajo varnost, udobje in izpolnjevanje potreb, ki jih je ustvarila pandemija. Privlačni turistični produkti so namreč temeljni razlog za obisk destinacije in osnova uspešnega, trajnostno naravnanega trženja. Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina je zato izdal javni poziv turističnim ponudnikom, naj oblikujejo nove turistične produkte ter jih predložijo za objavo in skupno trženje na spletnem portalu Vipavska dolina.

Arhiv: Posnetek webinarja: Spopadanje s stresom v kriznih situacijah

Kaj je kriza in kako jo doživljamo? Na kakšen način lahko sebi in drugim v krizni situaciji olajšamo življenje? Vabimo vas k ogledu posnetka webinarja s psihiatrom, psihoterapevtom ter soustanoviteljem in direktorjem podjetja O.K. Consulting, dr. Željkom Ćurićem.

Arhiv: Webinar: Zmanjšanje stroškov z analizo verige vrednosti

V času epidemije covid-19 je posebna pozornost vsakršnega podjetja usmerjena tudi v zniževanje stroškov poslovanja. Kako se pri tem izogniti napakam? Kje najti vire za dodatno rast? Izkoristite priložnost in se udeležite webinarja s Svyatoslavom Biryulinom o tehniki oziroma metodi » Analize verige vrednosti«. Webinar vam bo dal osnovo, da boste lahko s svojo ekipo izvedli »brainstorming« in poiskali pravo rešitev.

Arhiv: Bo umik omejitev prispeval k hitri porabi privarčevanega denarja?

Če se ekonomisti vsi po vrsti strinjamo, da bo padcu BDP v 2020 v 2021 sledila rast, so mnenja glede prihodnjega gibanja cen precej razdeljena. V marcu so se cene pri proizvajalcih povečale za 0,2 %, pri čemer so upadle le v segmentu vmesnih dobrin. Cene kapitalskih dobrin in potrošniških izdelkov so se na drugi strani povečale, ker so bile težje dostopne oziroma so prodajalci kompenzirali oteženo dobavo in zmanjšano konkurenco z višjimi cenami. Ameriški ekonomist Stephen Roach je mnenja, da bo varnost nabavne verige postala precej pomemben element obvladovanja tveganj vsake večje družbe, kar pomeni tudi deglobalizacijo in zanikanje Ricardovega zakona, da blago proizvaja proizvajalec iz tiste države, ki ima pri proizvodnji primerljive prednosti pred tekmeci. Učinek dražje ponudbe bo tako sčasoma verjetno vplival na višje cene ...

Arhivi