Za ustrezen kadrovski odziv na COVID-19 krizo ni dovolj le organizacija tehničnih in fizičnih pogojev dela, ampak je potrebno ustrezno nasloviti tudi izzive psihološke dobrobiti zaposlenih v spremenjenih delovnih pogojih.
Kaj je kriza in kako jo doživljamo? Na kakšen način lahko sebi in drugim v krizni situaciji olajšamo življenje?
Epidemija Covid-19 je od podjetij zahtevala hitro reakcijo in pripravljenost na delo od doma preko oddaljenih dostopov in novih komunikacijskih orodij, ki so jo slovenska podjetja večinoma opravila uspešno. Je pa nova situacija tudi pokazala, da moramo o digitalni transformaciji razmišljati strateško, ne zgolj gasiti požare. Visoko digitalizirana podjetja so na obdobje, ki sledi, bolje pripravljena – nekatera izmed njih so prav novi zmagovalci te krize.
Izjava predsednika GZS Boštjana Gorjupa in generalne direktorice Sonje Šmuc ob sprejemu interventne zakonodaje PKP2.
Za blažitev posledic, ki so zaradi epidemije COVID-19 nastale v gospodarstvu, sta bila sprejeta že dva zakona o interventnih ukrepih. Hitro reagiranje s strani zakonodajalca je bilo nujno potrebno, je pa za seboj potegnilo veliko vprašanj glede interpretacije zakona in izvajanja le-tega v praksi. Vabimo vas k ogledu posnetka webinarja s Ksenijo Prosen o ukrepih, ki jih lahko koristijo samostojni podjetniki ter ukrepih, ki jih lahko koristijo delodajalci.
Močno spremenjeno vedenje kupcev v prihajajočih mesecih zahteva drugačen pristop od ustaljenega in prilagojene načine komuniciranja in prodaje. Vabimo vas, da si ogledate posnetek webinarja s strokovnjakoma iz agencije za strateški in vsebinski marketing PM, poslovni mediji o naboru ključnih komunikacijskih in marketinško-prodajnih področij ter predlogih ukrepov, s katerimi bodo podjetja in organizacije ustrezno pripravljeni in opremljeni za obdobje, ki se začenja s ponovnim zagonom gospodarstva.
Kakšno je aktualno stanje evropskih razpisov za podjetnike, kakšne napovedi in novosti v programu Horizon Europe? Izkoristite priložnost in si oglejte posnetek webinarja, na katerem je Kristina Kočet Hudrap iz Tiko spregovorila o možnosti prijave podjetij za nepovratna sredstva na evropski ravni.
Spremenjene okoliščine, nižja naročila, prepoved obratovanja, slabše poslovno zaupanje ter še marsikaj vpliva na to, da po anketi GZS kar 84 % mikro in majhnih podjetij pričakuje več kot 10-odstotni upad prodaje na letni ravni; med njimi kar 42 % več kot 30-odstotni upad.
"GZS je pri pripravi interventne zakonodaje vseskozi tvorno in intenzivno sodelovala, z namenom, da se oblikujejo ukrepi, ki bi jih podjetja čim lažje in bolje izkoristila," pravi predsednik GZS Boštjan Gorjup.
Kako se podjetja soočajo s spremembami internih politik? Katere predpise je potrebno upoštevati v procesu? Kako pripraviti t.i. risk mitigation plan za obvladovanje pravnih tveganj iz pogodbenih razmerij ter katere ukrepe sprejeti, da bo podjetje sposobno prebroditi ponavljajoče krize? Ali lahko del tveganj prenesemo na državo/pogodbene partnerje/delavce ter kako to storiti? Vabimo vas, da si ogledate posnetek tretjega iz serije petih webinarjev v organizaciji Deloitte in GZS v sodelovanju z 42 Group.