Zapri

 

 

Novice


Arhiv: Vietnam in Indonezija – vstopni točki v ASEAN

Evropski poslovni mreži EU-Vietnam Business Network (EVBN) in EU-Indonesia Business Network (EIBN) sta v sodelovanju z GZS 25. septembra 2014 v Ljubljani pripravili promocijo omenjenih poslovnih centrov in predstavitev vietnamskega in indonezijskega poslovnega okolja za slovenska podjetja.

Rastoči, dinamični in mlad srednji razred 90-milijonskega vietnamskega trga na eni strani ustvarja in krepi zasebno potrošnjo ter na drugi strani predstavlja močno zaledje, po besedah sogovornikov lojalne in za učenje in spremembe dovzetne delovne sile. Večina izvoznih, trgovskih in ostalih storitvenih dejavnosti, proizvodnje potrošniškega blaga vietnamskega gospodarstva je skoncentrirana na jugu države okoli Ho Chi Minh-a, medtem ko so rudarsko metalurška industrija, strojna in elektro industrija, tekstilna industrija … večinoma prisotne na severu države, v okolici Hanoi-a.

Med sektorje, ki so v porastu, se uvrščajo zlasti transportna in energetska infrastruktura, okoljevarstvene tehnologije, turizem, storitve in produkti, povezani z urbanizacijo, industrijska oprema, kmetijska mehanizacija in stroji za predelavo hrane, prehrambena industrija, luksuzni proizvodi, zdravstvena oskrba in kozmetika, telekomunikacije, programska oprema in storitve. Kot v vsakem poslu, je potrebno veliko pozornost nameniti izbiri pravega poslovnega partnerja, imeti veliko potrpežljivosti, časa, denarja in prave strategije za uspeh na trgu.

Močna gospodarska velesila v ASEANu je Indonezija, po številu prebivalcev, ki so, statistično gledano v povprečju stari petindvajset let, z 250 milijoni 4. največja država na svetu, po številu muslimanov pa vodilna v svetovnem merilu. Gospodarstvo je v obdobju 2007-2013 realno raslo v povprečju 6 odstotkov na leto, predvsem na račun potrošnje gospodinjstev, ki so v celotni BDP prispevala kar 46 odstotkov. Med sektorje, ki so v porastu se uvrščajo zlasti sektorje, ki se tičejo končne potrošnje in potreb po strojih in opremi za proizvodnjo proizvodov za končne kupce, natančneje inženiring, industrija hrane in pijač, elektro industrija, zdravstvena oskrba.

Sogovorniki tujim podjetjem pri sklepanju poslov v Indoneziji svetujejo, kot običajno skrbno izbiro zaupanja vrednega in kompetentnega lokalnega agenta, ki skrbi za »pohitritve« posla in pravi način izvedbe poslov ter veliko potrpežljivosti v poslu.
 

           

EU-Vietnam Business Network (EVBN) in EU-Indonesia Business Network (EIBN) nudita pestro paleto brezplačnih storitev za EU mala in srednje velika podjetja ter med drugim organizacijo b2b srečanj v Vitnamu za plačilo.

Tako Vietnam, kot Indonezija sta članici Association of Southeast Asian Nations (ASEAN), ki bo z letom 2015 zaživelo kot prostotrgovinsko območje, združujoč 10 držav in obsegajoč 600 milijonov ljudi.

Za dodatne informacije in predstavitve z dogodka pošljite poizvedbo na elektronski naslov: natasa.turk@gzs.si.

 

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.