Mediji

Arhiv: Ste že izdelali izvozni načrt?

Odločitvi za izvoz podjetja je treba podpreti  s konkretnim načrtom – izvoznim načrtom, v katerem bodo čim bolj natančno opredeljeni razlogi za izvoz, potrebni kadrovski in finančni resursi, ustrezen ciljni trg, predvideni stroški, ovrednoteni prodajni cilji ter predviden časovni okvir. Z dobrim izvoznim načrtom boste močno znižali izvozna tveganja, močno povečali nadzor nad potrebnimi procesi ter bili bistveno bolj učinkoviti. Več o tem pojasnjuje Vanja Bele iz Centra za mednarodno poslovanje GZS v Hitrem poslovnem nasvetu. Vabljeni, da spremljajte aktivnosti Centra za mednarodno poslovanje, saj večkrat na leto organizira delavnice za izdelavo izvoznega načrta, prav tako pa nudi tudi druge storitve, vezane na mednarodno poslovanje.

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.