Mediji

Uspešno v Indijo

Ljubljana, 14. junij 2013 – Na današnjem Poslovnem zajtrku na GZS so se udeleženci seznanili z možnostmi uspešnega nastopanja na indijskem trgu.

Nataša Turk, mag., vodja področja v Centru za mednarodno poslovanje GZS,je uvodoma izpostavila intenzivne aktivnosti Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) usmerjene na indijski trg. Najavila je tudi ustanovitev slovensko-indijskega poslovnega kluba pri GZS v naslednjih dveh mesecih.

Predsednik GZS, mag. Samo Hribar Milič, je izrazil pričakovanje, da lahko slovenska podjetja s podporo GZS še okrepijo svoje sodelovanje z indijskimi podjetji. Indijski trg namreč, kljub temu, da so ga že osvojila nekatera slovenska podjetja, odpira še številne neizkoriščene priložnosti.

Ravi Chaudhry, strateški svetovalec mednarodnim podjetjem, poslovnim združenjem in vladam ter predsednik podjetja CeNext Consulting and Investment, India, ki je v svoji karieri opravljal tudi vodilne funkcije v različnih delih indijske korporacije Tata, je spregovoril o poslovanju na indijskem tržišču. Kot se je izrazil, je Indija »država, ki jo je težko razumeti; ki jo še Indijci težko razumejo.« Stara civilizacija, v kateri obstaja 17 jezikov, 2.000 dialektov, 54 političnih strank, »zajema v poslovnem smislu 4 Belgije in 4 Nigerije v eni državi.« Slovenija in Indija imata po Chaudhryjevem mnenju skupno, da ne dosegata poslovnih uspehov in učinkov, ki bi jih lahko. Zato je nujno izobraževanje ljudi ter bistveno večji poudarek na krepitvi podjetništva. Slovenijo je ocenil kot državo, ki ima premalo samozaupanja in ni dovolj optimistična glede svoje prihodnosti, svojih dosežkov in uspehov pa ne zna (dovolj) promovirati.

Priložnosti v Indiji vidi v na znanju temelječih sektorjih (kot so software, IKT, farmacija), sektorjih, kjer je ugodna delovna sila (tekstil, usnje, elektrotehnika ipd.), v razvijajočih se sektorjih prihodnosti (mediji, filmska industrija, multimedia…), infrastrukturi, živilski industriji ter v storitvenem področju.

Slovenskim gospodarstvenikom je svetoval, da naj Indijo gledajo v kontekstu njihove globalne strategije poslovanja, ne le kot trg, kjer bi prodajali svoje izdelke. Poslovanje na ali preko indijskega trga lahko namreč prispeva k dvigu njihove konkurenčnosti. Indija naj jim služi kot vir novih zamisli. Izpostavil je še, da naj poslovna partnerstva okrepijo lastne prednosti in ošibijo lastne slabosti.

Dodatne informacije: mag. Tajda Pelicon, 01 5898 136

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.