Mediji

Kje so sanatorji mostov?

Gospodarska zbornica Slovenija (GZS) je ogorčena nad ignorantskim odnosom Vlade do nujne sanacije ključnih mostov v Sloveniji. Četudi sta javna razpisa za dva odseka državnih cest objavljena, Vlada na ostalih ogroženih odsekih, razen omejitve prevozov nad določeno težo, še ni naredila nič. In to kljub apelu GZS, da se morajo vsa dela za sanacijo mostov, ki bi čim hitreje vzpostavila nemoten pretok tovornega prometa, začeti takoj.

Enosmerni promet med drugim poteka v Prestranku na odseku Postojna - Pivka ter v Skrlinovem gradu na odseku Črnova - Arja vas (kjer obstaja dodatna omejitev prevozov nad težo 30 t), izvajalcev izvedbenih del pa še nekaj časa ne bo. Na to nas v teh dneh intenzivno opozarjajo nekateri največji izvozniki in prevozniki, in nestrpno čakajo na ukrepe, da bi še do začetka poletja izvedli sanacijo teh dveh mostov.

Od ministra za infrastrukturo in prostor, Sama Omerzela, zahtevamo takojšen odgovor, kdaj se bodo sanacijska dela pričela in kdaj se načrtuje nemoten prehod tovornjakov. Nemudoma je treba pristopiti k pripravi in izvedbi nujnih inženirskih in gradbenih del, saj vsak dan zamude gospodarskim subjektom povzroča dodatne ovire in stroške.

Na problematiko omejitve prevozov nad določeno težo na 15 mostovih v Sloveniji je GZS opozarjala že v začetku meseca. Zahtevali smo, da se k sanaciji ključnih mostov v državi pristopi takoj, da se sprejmejo urgentni in sistemski ukrepi ter zagotovijo ustrezna sredstva, da se ti objekti takoj usposobijo za varen nadaljnji promet vseh tovornih vozil.

Predsednik GZS, mag. Samo Hribar Milič: "Pričakujemo, da se bodo sanacijske aktivnosti začele takoj! Posledice nekajletnega pavšalnega varčevanja pri vzdrževalnih delih na cestni infrastrukturi ne sme nositi gospodarstvo!"

GZS
Služba za strateško komuniciranje

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.