Najnovejše novice so dostopne na strani Media GZS >>
Podatki iz raziskave, predstavljene na današnjem dogodku v soorganizaciji EY Slovenija in GZS-Podjetniško trgovske zbornice, razkrivajo, da družinska podjetja prispevajo kar 69 % prodaje in 67 % dodane vrednosti slovenskih podjetij. »Odgovor, kaj žene slovensko gospodarstvo, je zato jasen: družinsko podjetništvo,« pravi dr. Boštjan Antončič iz Ekonomske fakultete, ki je v sodelovanju z EY Slovenija pripravila in izvedla raziskavo.
Po velikosti so večinoma (94,7 %) mikro in majhna podjetja z manj kot 50 zaposlenimi, zaposlujejo pa kar 70 % delovno aktivnega prebivalstva. Več kot polovico (57,5 %) družinskih podjetij vodi prva generacija. »Na uspeh družinskega podjetja najpomembneje vplivajo uspeh in upravljanje podjetij, značilnosti vodstvenih kadrov v družinskih podjetij, prenos na naslednjo generacijo, družbena odgovornost, humanitarne in trajnostno-razvojne dejavnosti ter finančne in davčne zadeve,« je raziskavo komentiral Janez Uranič, direktor podjetja EY Slovenija, ki je letos že drugič izdalo slovensko in angleško knjigo s predstavitvijo 10 družinskih podjetij.
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.