Mediji

Arhiv: Slovenska poslovna delegacija širi prepoznavnost Slovenije v Dubaju

Dubaj, 22. september 2016 - Današnjega slovenskega poslovnega dne v Dubaju se je udeležilo 270 udeležencev iz ZAE in Slovenije. Dogodek je organizirala Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) v partnerstvu z Gospodarsko zbornico Dubaj in v sodelovanju z MGRT, STO, SPIRIT.

Minister za gospodarstvo ZAE Nj. Eksc. Sultan Al Mansoori, je iz lastnih izkušenj in opažanj izpostavil Slovenijo kot izjemno dobro geografsko umeščeno odskočno desko v Evropo. Izrazil je podporo prizadevanjem za vzpostavitev neposredne letalske povezave Ljubljane z Dubajem ter Slovenijo ter nas predstavil kot izrazito inovativno usmerjeno gospodarstvo. Med poslovnimi priložnostmi in realnimi potenciali, ki jih ima slovensko gospodarstvo v ZAE, je omenil tehnološke rešitve na področju vodnih virov, ravnanja z odpadki ter osredotočenost na projekte MSP. Slovenija je takoj za Švico druga država, ki je podpisala pismo o nameri za nastop na EXPO2020, kar bo pripomoglo k dvigu razpoznavnosti države.

Predsednik in generalni direktor GZ Dubaj je k zgornjemu dodal še možnosti sodelovanja v projektih vezanih na nepremičninsko panogo, implementaciji slovenskih tehnologij v ZAE projekte ter logistiki.

Generalni direktor GZS Samo Hribar Milič pravi, da je globalizacija izziv, ki omogoča tesnejše poslovno in investicijsko sodelovanje odprtih gospodarstev, kot sta slovensko in emiratsko. Glede na svojo odlično geografsko lego Slovenija sicer tvori odlično vstopno točko za naložbe in poslovanje na trgu, ki predstavlja 300 mio potrošnikov v širši regiji srednje, vzhodne in jugovzhodne Evrope.

V okviru dogodka je bila predstavljena tudi dobra praksa slovenskega podjetja ROBOTINA z lokalnim partnerjem, ki jo je prikazal predsednik slovenskega podjetja, Devid Palčič, saj gre za primer, ko je slovensko tehnološko znanje za optimizacijo procesov in povezovanje v pametna mesta in stavbe, implementirano s prilagoditvami v lokalne projekte, ki jih je podjetje uspelo pridobiti preko lokalnega partnerja.

V sklopu poslovnega dne je bila organizirana turistična delavnica z mreženjem za slovenska podjetja s področja turizma in b2b srečanja za podjetja s področja industrije.

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.