Mediji

Arhiv: Izvedena je prva konferenca SRIP turizma

V ponedeljek, 6. marca 2017 je bila izvedena prva konferenca Strateškega razvojno inovacijskega partnerstva za turizem – SRIPT in prva seja Strateškega sveta partnerstva v organizaciji Turistično gostinske zbornice Slovenije kot nosilke projekta.


Konferenca Strateškega razvojno inovacijskega partnerstva za turizem, ki se je odvijala v poslovni stavbi Gospodarske zbornice Slovenije, je bila odprtega tipa za vse zainteresirane deležnike turizma in s turizmom povezanih dejavnosti, ki so se želeli informirati o tematskih sklopih projekta in prepletu razvojnih aktivnosti v prihodnosti v obetavni turistični panogi ter o možnostih povezovanja in mreženja. Namenjena je bila tako splošni in strokovni javnosti kot tudi tistim, ki bi želeli pristopiti tem razvojno naravnanem partnerstvu. Konference so se udeležili tudi člani Strateškega partnerstva SRIPT, ki jih je že več kot 40, saj je dogodku sledila tudi prva seja Strateškega sveta SRIPT in seja upravnega odbora SRIPT.

Prisotne je nagovorila nova direktorica Turistično gostinske zbornice Slovenije Klavdija Štalcer, ki je od samega začetka tudi koordinatorka projekta, prav tako predstavnik Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo Alojz Posedel ter kreatorji pametne specializacije: dr. Peter Wostner in Gorazd Jenko iz Službe Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko. Posamezne vrednostne verige so na konferenci predstavili strokovnjaki iz inštitucij znanja, in sicer: dr. Maja Uran Maravić iz Turistice Univerze na Primorskem, dr. Ljubica Knežević Cvelbar iz Ekonomske fakultete v Ljubljani, dr. Boštjan Brumen iz Univerze v Mariboru in Jana Apih iz Zavoda tovarna trajnostnega turizma Ljubljana. O vlogi gospodarskih subjektov pri oblikovanju razvojnih smernic na področju turizma je v imenu Slovenske turistične organizacije spregovorila mag. Nataša Hočevar.

Na konferenci je bilo izpostavljeno, da slovenski turizem ima velik potencial (smo ena najbolj zelenih in atraktivnih držav, število turistov iz leta v leto narašča itd.), vendar tudi težave (v turizmu se premalo investira, smo razdrobljeni in nepovezani) in da nas v prihodnjih petih letih čaka veliko dela na iskanju sinergij, na tesnejšem povezovanju in prenosu dobrih praks ter na kreiranju inovativnih produktov in storitev, ki bodo slovenskemu turizmu pomagali narediti preboj.

Mag. Snežana Škerbinc

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.