Mediji

Arhiv: Slovenska transportno logistična delegacija nadaljuje skupinsko promocijo Slovenije kot logistične platforme za SE in JVE, tokrat v Seulu

Gospodarska zbornica Slovenije - Združenje za promet in Javna agencija SPIRIT Slovenija nadaljujeta s promocijo Slovenije kot logistične platforme za srednjo in jugovzhodno Evropo v Aziji, tokrat s promocijskimi dogodki v Južni Koreji. Osemnajst-članska delegacija slovenskih gospodarstvenikov celovite transportno logistične rešitve za korejska podjetja, ki poslujejo s srednjo in jugovzhodno Evropo, predstavlja v okviru promocijske poslovne konference ter individualnih poslovnih srečanj, organiziranih v času obiska v Seulu, od 11. do 14. novembra 2019.

 

V času obiska v Seulu se slovenska transportno logistična delegacija srečuje s korejskimi ladjarji, špediterji, logističnimi operaterji, podjetji pristaniških skupnosti, industrijskimi podjetji, izvozniki, uvozniki, trgovci, zainteresiranimi za transportno logistične storitve do zalednih trgov Slovenije in samega slovenskega trga.

 

Primarni namen obiska delegacije je celovita promocija najkrajše transportne poti do srednje in jugovzhodne Evrope ter predstavitev ponudbe konkurenčnih in visokokakovostnih transportno logističnih storitev za korejska podjetja, ki svoje blago pošiljajo kupcem v Evropi. Gre tudi za nadaljevanje promocijskih aktivnosti slovenskega transportno logističnega sektorja na prekomorskih trgih, s katero so na GZS - Združenju za promet organizirano pričeli leta 2009 v Maleziji in Singapurju, nadaljevali leta 2010 na Kitajskem in v Hong Kongu, 2010 v Indiji, 2013 in 2014 na Kitajskem, 2015 v Vietnamu in Indoneziji, 2016 in 2018 na Japonskem ter aprila letos v Indiji.

 

Ciljnim strankam iz prekomorskih trgov se je slovenska transport logistika organizirano predstavila tudi na skupinski predstavitvi slovenskega gospodarstva na sejmu Transport & Logistics v Münchnu leta 2017 in 2019 v organizaciji GZS - Združenja za promet in Javne agencije SPIRIT Slovenija.

 

Povzemamo vtise s poslovne konference, katere se je udeležilo 48 predstavnikov zainteresirane korejske poslovne javnosti. Član uprave podjetja Luka Koper d.d. Metod Podkrižnik je dejal, da je Južna Koreja za Luko Koper eno izmed najbolj pomembnih trgov, saj se okoli 8 % celotnega tovora, ki se pretovori v Luki Koper, vkrca ali izkrca v njenih pristaniščih (pri kontejnerskem preko 15 % in pri pretovoru avtomobilov preko 8 %). Logistična pot preko Luke Koper ponuja cca 2.000 Nm krajšo pot kot konkurenčne severno evropske luke, in sicer do trgov srednje in vzhodne Evrope in ostalih zalednih trgov. Trenutno Luko Koper z Južno Korejo povezujejo direktne redne tedenske ladijske povezave in zelo dobre intermodalne (železniške in cestne) povezave z zalednimi državami, kar skupaj pomeni močno konkurenčno prednost, ki jo priznavajo tudi njihove stranke, je še izpostavil

 

Gracijan Necmeskal, predsednik Zveze pomorskih prometnih agencij Slovenije pri  Gospodarski zbornici Slovenije je povedal, da se glede na pretovorjene količine preko Luke Koper Južna Koreja uvršča med pomembnejše partnerje. Vredno bi bilo razmisliti, kako to dosedanjo prednost izkoristiti ter obstoječe pretovorne količine še povečati, tako na nivoju kontejnerjev in avtomobilov kot ostalega generalnega blaga. Meni, da bi bilo glede na poslovni potencial vredno razmisliti tudi o odpiranju gospodarskega predstavništva, za katerega ocenjuje, da bi lahko v vsakodnevnih kontaktih s potencialnimi novimi strankami dodatno tržil in razvijal ter obenem promoviral prevozno pot skozi Luko Koper.

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.