Mediji

Arhiv: Na konferenci Izvozniki 2021 o slovenskem izvozu ter digitalnem in zelenem prehodu, ki bo naslovil izzive naslednjega desetletja

Kot je bilo v preteklosti, po koronakrizi ne bo nikoli več, je uvodoma poudaril Aleš Cantarutti, generalni direktor GZS, na konferenci Izvozniki 2021 v organizaciji Medijske hiše Delo in soorganizaciji GZS. Stvari se spreminjajo. Ne le zaradi zdravstvene krize, temveč zaradi samega razvoja, ki gre po svoji poti. Omenil je digitalizacijo, nove pristope poslovanja, pa tudi vpetost podjetij v mednarodne trge. Nove priložnosti je treba izkoristiti, je bil jasen. Dokazujemo, da znamo izvažati in biti dober poslovni partner. Izvozniki so ustvarili 51 tisoč evrov dodane vrednosti na zaposlenega, kar je za 7,3 % nad slovenskim povprečjem. Izpostavil je pomen kadrovskega potenciala in vlaganja v znanje, pa tudi problematiko rasti cen surovin, energentov … Tu vidi nujnost po skupnem evropskem odzivu. Po besedah Cantaruttija je pomembno tudi povezovanje. »Ko se bomo povezali, ne le med podjetji, temveč tudi  znotraj podpornega okolja in bomo skupaj postavili jasne cilje, bomo dosegli, kar si izvozniki res želijo: podporo, ki bo izvoznikom pomagala do novih kupcev, novih poslov, do večjega izvoza slovenskega gospodarstva,« je še dodal.

Glavni ekonomist pri Analitiki GZS Bojan Ivanc je povedal, da na trge EU izvaža več kot 22.000 slovenskih podjetij, med njimi je glavnina mikro in malih podjetij. Po vrednosti pa 75 % izvoza na trge EU ustvarijo srednja in velika podjetja. Več kot polovica izvoznikov na trgih EU ustvari več kot 75 % celotnega svojega izvoza, delež takšnih podjetij pa se je v zadnjih sedmih letih skoraj podvojil.

Fotogalerija

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.