Mediji

Arhiv: Zaposlovanje tujcev: nujne izboljšave pri operativni izvedbi postopkov

Na upravnih enotah (UE) je potrebno zagotoviti dodatne kadrovske kapacitete, digitalizirati postopke, omogočiti elektronski vpogled v vloge ter z namenom preseganja teritorialne pristojnosti uvesti centralno obravnavo vlog na UE ter enotni klicni center, so na današnji delavnici o zaposlovanju tujcev na Gospodarski zbornici Slovenije ponovno izpostavili udeleženci.

Že na julijskem posvetu in okrogli mizi v organizaciji GZS, kjer je bilo prisotnih več kot 160 slovenskih podjetij ter predstavniki vseh resorjev, ki urejajo to področje, so odločevalce opozorili na alarmantno stanje na področju izdaje dovoljenj za delo tujcev. Eden izmed številnih zaključkov, ki so bili posredovani vsem resorjem,  je bila tudi zaveza GZS, da svoje člane še dodatno opolnomoči za oddajo popolnih vlog, s ciljem, da delodajalci na svoji strani izvedejo vse  potrebno, kar lahko prispeva k skrajšanju postopkov zaposlovanja tujih delavcev.

Na današnji delavnici so svoje izkušnje in nasvete z delodajalci delili predstavniki upravnih enot in Zavoda RS za zaposlovanje, in sicer  mag. Maja Antonič, načelnica upravne enote Radovljica, Nina Bačnik, v. d. načelnice upravne enote Litija, mag. Darija Mohorič, načelnica upravne enote  Ljutomer, Anka Rode, višja področna svetovalka Službe za pravne zadeve Zavoda RS za zaposlovanje ter Miha Šepec, višji področni svetovalec v Službi za pravne zadeve Zavoda RS za zaposlovanje.

Kljub številnim konkretnim odgovorom na vprašanja so udeleženci ponovno izpostavili, da je potrebno na strani operativnega izvajanja postopkov na upravnih enotah (UE) nemudoma pričeti z izvajanjem izboljšav. Pri tem so poudarili nujnost zagotovitve dodatnih kadrovskih kapacitet na upravnih enotah oz. preučitev prerazporeditev kadra; čim večjo digitalizacijo postopkov; centralno obravnavo vlog tudi na UE, tako da se preseže teritorialna pristojnost; organizacijo delavnic in izobraževanj za odločevalce in delodajalce tudi na regijskem nivoju ter omogočanje elektronskega vpogleda v vloge. Predlagali so triažo že pri zajemanju vlog, uvedbo enotnega klicnega centra oz. enotno Info točko za vse UE, ki bo v pomoč delodajalcem, ter redno izobraževanje zaposlenih na UE (vsaj dvakrat letno) s strani MJU in MNZ.

Predstavniki MJU so na delavnici tudi povedali, da se je že ustanovila medresorska delovna skupina, ki se bo posvetila optimizaciji procesov pri izdajanju dovoljenj za delo tujcev.

Fotogalerija

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.