Mediji

Arhiv: Srečanje tujih diplomatov na GZS

Predstavniki tujih diplomatsko konzularnih predstavništev, ki pokrivajo Slovenijo, igrajo pomembno vlogo pri razvoju mednarodnih poslovnih odnosov, je poudaril  direktor Centra za mednarodno poslovanje GZS (CEMP) na letošnjem srečanju tujih diplomatov v torek, 23. januarja, na GZS. 

Generalna direktorica GZS Vesna Nahtigal je v svojem nagovoru izpostavila vpetost slovenskega gospodarstva v mednarodne tokove in pozdravila pobudo Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport za izdelavo strateškega načrta za povečanje konkurenčnosti slovenskega gospodarstva. Ta bo mnenju Nahtigal zajema številne predloge in zamisli, ki jih GZS že leta zagovarja. Kot primer je navedla, da se akcijski načrt osredotoča na to, da bi Slovenija postala vodilna evropska država za raziskave in razvoj naprednih tehnologij. V ta namen je treba povečati vlaganja v raziskave in razvoj. Zato je spomnila na lani podpisan dogovor med gospodarstvom, znanostjo in politiko o razvoju blaginje Slovenije, ki med cilji navaja prav dvig vlaganj v RR.

 

Konkurenčni položaj slovenskega gospodarstva v razmerju do sosednjih, evropskih in tudi svetovnih verig je odvisen od odprtosti in pripravljenosti vseh vključenih deležnikov znotraj  ekosistema na sodelovanje, je dodala izvršna direktorica GZS Marjana Majerič. Izpostavila je svetovanja 1-na-1, ki jih izvaja CEMP za podjetja ob vstopu in poslovanju na tujih trgih ter promocijo posameznih panog na tujih trgih. Poleg tega se je dotaknila programa BigScience, ki je usmerjen v vključevanje v mednarodne znanstveno raziskovalne centre. Spregovorila pa je tudi o izvoznem pospeševalniku, ki ga je CEMP oblikoval s ciljem izobraževanja podjetij za nastop na tujem trgu. V pripravi je digitalni izvozni pospeševalnik, je dodala, napovedala namen aktivacije poslovnih klubom kot platforme za izmenjavo izkušenj, poslovanja in mreženja ter reaktivacijo strateškega sveta GZS za internacionalizacijo. 

 

Predsednik uprave Domel Holdinga Matjaž Čemažar se je ob predstavitvi dejavnosti in poslovanja podjetja dotaknil tudi izzivov poslovanja v pogledu pridobivanja in razvoja kadrov, glede globalnih izzivov pa presenetljivo izpostavil »plovnost« Rdečega morja, ki moti nabavne in prodajne poti podjetja (lastna proizvodnja na Kitajskem), a hkrati odpira nove poslovne priložnosti v Evropi. 

 

Fotogalerija

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.