Novice


Arhiv: Brazilija: zahteven, a obetajoč trg

Na GZS smo v četrtek, 12. decembra 2013, v sodelovanju z Ministrstvom za zunanje zadeve organizirali pogovore med podjetji in Kristino Radej, ki bo 8. januarja 2014 prevzela mesto vodje ekonomskega oddelka veleposlaništva RS v Sao Paulu.

Na individualne pogovore se je prijavilo osem podjetij, večina z izdelano vizijo poslovanja na tem latinsko-ameriškem trgu ter zavedanjem, da gre za trg, ki ga je treba jemati kot projekt za prihodnost. Vstop je vse prej kot enostaven, saj ga otežujejo birokratski procesi, ki se lahko dolgotrajni, velika ovira pa so tudi visoke uvozne dajatve.

Zakaj in kako se torej lotiti Brazilije? Radejeva svetuje:

  • brazilski potrošniki zelo cenijo blagovno znamko »Made in EU«,
  • visoke uvozne dajatve prenesejo le izdelki z visoko dodano vrednostjo,
  • nujen je ogled specifičnega sejma za pravilno pozicioniranje produkta in spoznavanje glavnih igralcev na trgu,
  • izvozniki naj se o dobrih praksah vstopa pozanimajo pri svojih partnerjih, ki že poslujejo z Brazilijo,
  • ključne so povezave med podjetji oziroma skupni nastop na trgu,
  • na brazilskem trgu je priporočljivo ustanoviti podjetje, saj lahko na ta način izdelek pridobi certifikat »Made in Brazil«, pri čemer visoke dajatve odpadejo; certificiran izdelek ima »odprta vrata« tudi v ostale države brezcarinske unije Mercosur - Argentino, Paragvaj, Urugvaj in Venezuelo. Pričakovati je širjenje unije še na ostale latinsko-ameriške države.

Brazilija je drugi največji trg na zahodni polobli in kljub upočasnjeni gospodarski rasti še vedno obeta veliko poslovnih priložnosti. Radejeva tu še posebej izpostavlja področji avtomobilske industrije, IKT in zelenih tehnologij.

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.