Novice


Arhiv: Slovenska podjetja uspešna na Forumu Agenti Milano 2013

Na sejmišču Fiera Milano City je konec novembra potekal že tradicionalni poslovni dogodek Forum Agenti Milano. Srečanje je namenjeno ustvarjanju poslovnih kontaktov med italijanskimi agenti in zastopniki na eni ter podjetji, ki iščejo možnosti za širitev svojega poslovanja na italijanskem trgu, na drugi strani.

Udeležbo slovenskih podjetij so poleg GZS, ki je dogodek izvedla na operativni ravni, omogočili Javna agencija SPIRIT, Trgovinska pisarna RS v Milanu ter Veleposlaništvo RS v Milanu. Šest slovenskih podjetij je v dveh dneh opravilo preko sto osemdeset poslovnih pogovorov. Skupaj se je dogodka udeležilo okoli 160 italijanskih podjetij ter okoli sedem tisoč italijanskih agentov in zastopnikov.

Uporaba agentov in zastopnikov v Italiji je ustaljena praksa, ki jo zelo dobro ureja tudi lokalna zakonodaja. Ta je v določeni meri dokaj specifična in nekoliko drugačna od EU zakonodaje, predvsem kar zadeva način plačevanja in višino stroškov posrednikom za opravljeno storitev.

Prednost udeležbe slovenskih podjetij v okviru skupnih nastopov je, poleg cenovno ugodnejšega nastopa in zagotovljenih sestankov, tudi pomoč pri svetovanju in usmerjanju v okviru italijanskih združenj, ki organizirajo tovrstne dogodke in s katerimi Gospodarska zbornica Slovenije dobro sodeluje.

Naslednji tovrstni dogodek s poudarkom širjenja poslovanja na področje južnega dela Italije in širšega mediteranskega prostora bo 14. in 15. marca 2014 v Napoliju. V primeru zadostnega interesa slovenskih podjetij bomo na GZS tudi takrat zanje skušali organizirati skupinski nastop.

O delegaciji:

Forum je pripomogel k temu, da je naše podjetje začelo s »tipanjem« italijanskega trga. Naš glavni namen je bil iskanje novih poslovnih priložnosti in vzpostavitev sodelovanja z agenti. Ugotovili smo, da nam manjkajo predvsem osnove zakonodaje na tem področju, morebitne izkušnje naših podjetij, ki so v preteklosti že uspešno vzpostavila stik z italijanskimi agenti in začela poslovno sodelovati … V dveh dneh smo zbrali petdeset kontaktov, med katerimi bomo v prihodnje poizkušali izbrati nekaj agentov. Udeležba na dogodku je na vsak način prispevala k vzpostavitvi novih poslovnih kontaktov, seveda pa upamo, da bo izvedba konkretnih poslov stekla čim prej. Vsem organizatorjem se ARCONT IP zahvaljuje za pomoč in sodelovanje.

Rober Vukan, vodja prodaje, in Katja Hojs, vodja projektov - Arcont IP d. o. o.

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.