Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
Ljudje smo bitja odnosov. Kakovost odnosov se izraža v kakovostni komunikaciji. Lepi odnosi se gradijo s prijazno, nenasilno, empatično komunikacijo ... Dnevno srečevanje s strankami, zahtevno delo ter nenehno usklajevanje različnih interesov in pričakovanj pogosto sproža konflikte, greni odnose in zavira učinkovite delovne procese. Napete komunikacijske situacije v zaposlenih neredko povzročajo stres in notranjo stisko. Delo s strankami zato zahteva ne le veliko mero čustvene zrelosti ter obvladovanja komunikacijskih spretnosti in veščin, ampak tudi notranjo uravnoteženost in osebno(stno) trdnost. Za delavnico sta razpisana dva termina: 22. 5. in 12. 6. 2018.
Vzorca pogodb sta namenjena urejanju odnosa in obdelavi osebnih podatkov med računovodskim servisom in stranko oz. med med računovodskim servisom in podizvajalci.
Finančna uprava Republike Slovenije organizira Dan odprtih vrat v petek, 13. 4. 2018.