Zbornica računovodskih servisov

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.


    Arhiv: Izobraževalna delavnica: Delo s konfliktnimi strankami in komunikacija v kriznih situacijah - ZASEDENO

    SPOT Svetovanje Osrednjeslovenske regije vas vabi 

    na izobraževalno delavnico 

    Delo s konfliktnimi strankami in komunikacija v kriznih situacijah

    v torek, 22. maja 2018, ali v torek, 12. junija 2018

    ob 9. uri, v prostorih CPU

    - ZASEDENO-

    Ljudje smo bitja odnosov. Kakovost odnosov se izraža v kakovostni komunikaciji. Lepi odnosi se gradijo s prijazno, nenasilno, empatično komunikacijo. Do sem idila … Resničnost vašega dela pa: 
    Dnevno srečevanje s strankami, zahtevno delo ter nenehno usklajevanje različnih interesov in pričakovanj pogosto sproža konflikte, greni odnose in zavira učinkovite delovne procese. Napete komunikacijske situacije v zaposlenih neredko povzročajo stres in notranjo stisko. Delo s strankami zato zahteva ne le veliko mero čustvene zrelosti ter obvladovanja komunikacijskih spretnosti in veščin, ampak tudi notranjo uravnoteženost in osebno(stno) trdnost. 

    Na delavničnem seminarju bomo analizirali nekatere konfliktne situacije, s katerimi se pri svojem delu srečujejo udeleženci, ter iskali načine za njihovo opolnomočenje za mirno, kakovostno in učinkovito delovanje.

     

    Program

    08.30 – 09.00 Registracija udeležencev
    09.00 – 10.30 Komunikacija in konflikti  

    ·       Komunikacijski proces.

    ·       Elementi kakovostne komunikacije.

    ·       Psihologija konflikta.

    ·       Reševanje in sobivanje s konflikti.

    10.30 – 10.45 Odmor
    10.45 – 12.15 Delo s težavnimi strankami

    ·       Govorica našega telesa v komunikaciji s težavnimi strankami.

    ·       Kako umiriti sebe v stiku z agresivno stranko?

    ·       Kako pridobiti potrebne informacije, ki so pri agresivni stranki vir konfliktov?

    ·       Kako se soočiti in zaustaviti verbalno nasilje agresivne stranke?

    ·       Prepoznavanje stališč agresivne stranke, iskanje skupnih interesov.

    ·       Interaktivne vaje, delo v skupinah, analiza in evalvacija primerov iz prakse. 

    12.15 - 13.00 Odmor
    13.00 - 14.00 Delo s težavnimi strankami
    ·      Kako komunicirati z distanco in dostojanstvom v konfliktni situaciji?
    ·      Kako nameniti pozitivno pozornost agresivni stranki?
    ·      Izdelava osebnega načrta ravnanj v konfliktnih situacijah.
    ·      Nekateri pomembni vidiki notranjega ravnovesja zaposlenih, ki delajo s strankami.
    ·      Interaktivne vaje, delo v skupinah, analiza in evalvacija primerov iz prakse.

     

    Cilji

    Z udeleženci delavničnega seminarja bomo: 

    ·     ozavestili stopnjo konfliktnosti, ki so jim izpostavljeni pri vsakdanjem delu,
    ·     teoretično spoznali in praktično preizkusili nekatera učinkovita komunikacijska orodja, ki pomagajo pri bolj učinkovitem komuniciranju s strankami,
    ·     analizirali in evalvirali konkretne konfliktne situacije,
    ·     iskali spodbude za bolj motivirano in odgovorno delo v službi.

    Predavatelj na dogodku: mag. Martin Lisec

    je psihoterapevt logoterapevt, mediator in predavatelj. Je ustanovitelj in direktor Inštituta Stopinje www.stopinje.si in strokovni vodja izobraževalnih programov Inštituta Stopinje. V preteklosti je ustanovil in kot direktor vodil projekt Skala, ki še danes velja za pionirski projekt uličnega dela v Sloveniji. Bil je soustanovitelj in direktor Inštituta za mediacijo Concordia, ki je med prvimi v Sloveniji ponudila kakovostna izobraževanja za družinske, šolske in gospodarske mediatorje. Izkušnje je nabiral tudi v gospodarstvu kot direktor slovenske izpostave Celovške Mohorjeve družbe. Vseskozi posveča del svojega časa tudi prostovoljnemu delu, trenutno med drugim tudi v Zavodu za prestajanje kazni zapora na Igu in na projektu Zadnje upanje. Cenjen in iskanj je kot terapevt, predavatelj, coach in osebni svetovalec v podjetjih in javnih ustanovah. 

    Kotizacija

    Izobraževalna delavnica je brezplačna.

    Kraj in datum

    • Izobraževalna delavnica bo potekala v torek, 22. 5. 2018, in v torek, 12. 6. 2018. V prijavnici označite, na katerega od razpisanih terminov se prijavljate.
    • Trajanje delavnice: 9:00-14:00 (5 šolskih ure) z dvema odmoroma in pogostitvijo med odmori.
    • Delavnica bo potekala v prostorih CPU, Kardeljeva ploščad 27, Ljubljana v dvorani Sava.

     

    Prijave in odjave

    • Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma do vključno 18. maja 2018 za termin 22. 5. 2018 in do vključno 8. junija 2018 za termin 12. 6. 2018 preko spletnega obrazca >>>
    • Število mest je omejeno na 30 udeležencev.
    • Odjava prijavljenih udeležencev z dogodka, brez finančnih posledic, je mogoča le v pisni obliki na naslov tanja.jamnik@gzs.si najkasneje do petka, 18. maja 2018 za termin 22. 5. 2018 oz. do vključno 8. junija 2018 za termin 12. 6. 2018. V primeru, da udeleženec sodelovanja na dogodku ne odpove v navedenem roku in obliki, mu organizator dogodka zaračuna 15,00 EUR + DDV režijskih stroškov (na posameznega udeleženca).

    Informacije

    SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije, Tanja Jamnik, telefon 01/58 98 105, e-pošta: tanja.jamnik@gzs.si.  

    Udeleženci izobraževalne delavnice imajo možnost brezplačnega parkiranja do zasedbe mest v 1. garaži oziroma na zunanjem parkirišču GZS.

    Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

    Fotogalerija





     

    Arhivi