Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
- ZASEDENO-
Ljudje smo bitja odnosov. Kakovost odnosov se izraža v kakovostni komunikaciji. Lepi odnosi se gradijo s prijazno, nenasilno, empatično komunikacijo. Do sem idila … Resničnost vašega dela pa: Dnevno srečevanje s strankami, zahtevno delo ter nenehno usklajevanje različnih interesov in pričakovanj pogosto sproža konflikte, greni odnose in zavira učinkovite delovne procese. Napete komunikacijske situacije v zaposlenih neredko povzročajo stres in notranjo stisko. Delo s strankami zato zahteva ne le veliko mero čustvene zrelosti ter obvladovanja komunikacijskih spretnosti in veščin, ampak tudi notranjo uravnoteženost in osebno(stno) trdnost.
Na delavničnem seminarju bomo analizirali nekatere konfliktne situacije, s katerimi se pri svojem delu srečujejo udeleženci, ter iskali načine za njihovo opolnomočenje za mirno, kakovostno in učinkovito delovanje.
· Komunikacijski proces.
· Elementi kakovostne komunikacije.
· Psihologija konflikta.
· Reševanje in sobivanje s konflikti.
· Govorica našega telesa v komunikaciji s težavnimi strankami.
· Kako umiriti sebe v stiku z agresivno stranko?
· Kako pridobiti potrebne informacije, ki so pri agresivni stranki vir konfliktov?
· Kako se soočiti in zaustaviti verbalno nasilje agresivne stranke?
· Prepoznavanje stališč agresivne stranke, iskanje skupnih interesov.
· Interaktivne vaje, delo v skupinah, analiza in evalvacija primerov iz prakse.
· ozavestili stopnjo konfliktnosti, ki so jim izpostavljeni pri vsakdanjem delu, · teoretično spoznali in praktično preizkusili nekatera učinkovita komunikacijska orodja, ki pomagajo pri bolj učinkovitem komuniciranju s strankami, · analizirali in evalvirali konkretne konfliktne situacije, · iskali spodbude za bolj motivirano in odgovorno delo v službi.
je psihoterapevt logoterapevt, mediator in predavatelj. Je ustanovitelj in direktor Inštituta Stopinje www.stopinje.si in strokovni vodja izobraževalnih programov Inštituta Stopinje. V preteklosti je ustanovil in kot direktor vodil projekt Skala, ki še danes velja za pionirski projekt uličnega dela v Sloveniji. Bil je soustanovitelj in direktor Inštituta za mediacijo Concordia, ki je med prvimi v Sloveniji ponudila kakovostna izobraževanja za družinske, šolske in gospodarske mediatorje. Izkušnje je nabiral tudi v gospodarstvu kot direktor slovenske izpostave Celovške Mohorjeve družbe. Vseskozi posveča del svojega časa tudi prostovoljnemu delu, trenutno med drugim tudi v Zavodu za prestajanje kazni zapora na Igu in na projektu Zadnje upanje. Cenjen in iskanj je kot terapevt, predavatelj, coach in osebni svetovalec v podjetjih in javnih ustanovah.
Izobraževalna delavnica je brezplačna.
SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije, Tanja Jamnik, telefon 01/58 98 105, e-pošta: tanja.jamnik@gzs.si.
Udeleženci izobraževalne delavnice imajo možnost brezplačnega parkiranja do zasedbe mest v 1. garaži oziroma na zunanjem parkirišču GZS.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.