Zbornica računovodskih servisov

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.


    Arhiv: Vodič uvajanja umetne inteligence v mala in srednja podjetja v Sloveniji

    V torek, 20. 6. 2023 je v organizaciji ai4si, IKT horizontalne mreže in Združenja za informatiko in telekomunikacije pri GZS potekal spletni seminar, na katerem so bila predstavljena priporočila za začetek uvajanja UI v podjetje ter predlogi za načrtovanje razvoja glavnih stebrov UI v podjetjih v šestih korakih.

     

    POSNETEK webinarja si lahko ogledate tukaj >>

    BROŠURA je na voljo tukaj >>

    Umetna inteligenca (UI) igra ključno vlogo v digitalni preobrazbi podjetij. Na različnih poslovnih področjih si podjetja prizadevajo izkoristiti nove tehnologije za povečanje prihodkov ali nižanje stroškov. Današnja realnost je, da umetna inteligenca preoblikuje celotne industrije in omogoča doseganje prej nemogočih ravni obsegov z operativno učinkovitostjo in nenehnim učenjem ter inovacijami – za doseganje konkurenčne prednosti. 

    Pri AI4SI so pripravili Vodič uvajanja umetne inteligence v mala in srednja podjetja, ki predstavlja prvi korak k dvigu uporabe umetne inteligence v sodobnem poslovnem okolju. S tem vodičem so slovenska podjetja dobila prve smernice, kako se lotiti vpeljave in uporabe umetne inteligence v podjetjih, kar je s svojo podporo vodiču prepoznal tudi Gospodarski strateški svet za digitalizacijo na Gospodarski zbornici Slovenije (GZS). Vsebina vodiča bo pomagala podjetjem pravočasno razumeti in oceniti, kakšne koristi in prihranke jim bo tehnologija umetne inteligence prinesla. Verjamemo, da bodo podjetja na pot uvajanja umetne inteligence s tem vodičem stopila še bolj varno in zanesljivo ter po preverjeni metodologiji. 

    Na spletnem seminarju so bila predstavljena:

    Priporočila za začetek uvajanja UI v podjetje 

    - Predlogi za načrtovanje razvoja glavnih stebrov UI v podjetjih v šestih korakih 

    Korak 1 – Ovrednotenje notranjih zmogljivosti in zrelosti UI  

    Korak 2 – Razumevanje UI, določanje poslovnih potreb in prioritizacija primerov uporabe 

    Korak 3 – Razvijanje spretnosti ter uporaba znanja in storitev, ki so na voljo prek omrežij in poslovnih združenj 

    Korak 4 – Priprava podatkov za podporo rešitvam UI 

    Korak 5 – Dokvalifikacija lastne ekipe ali vzpostavitev sodelovanja s partnerji s področja UI in podatkov  

    Korak 6 – Obvladovanje stroškov s pomočjo partnerstev 


    Program dogodka



    Fotogalerija





     

    Arhivi