Zbornica računovodskih servisov

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.


    Arhiv: Izkušnja člana ZRS pri sklepanju zavarovanja poklicne odgovornosti

    Računovodski servisi smo pri svojem delu izpostavljeni tveganjem, ki izhajajo iz opravljanja naše dejavnosti. Poleg potrebe po poznavanju različne zakonodaje se moramo držati tudi vseh zakonsko določenih rokov. Za škodo, ki lahko nastane iz naslova opustitve določenih ravnanj, pa smo odgovorni predvsem našim naročnikom.

    Te odgovornosti se v našem servisu dobro zavedamo, zato smo se konec lanskega leta odločili, da pregledamo zavarovalno polico, s katero imamo sklenjeno zavarovanje splošne in poklicne odgovornosti.

    Zavarovalno polico smo imeli sklenjeno neposredno z Zavarovalnico Maribor d.d.. Ko smo pogodbo podaljševali, smo na zavarovalnici povprašali po ugodnostih, za katere se je za svoje člane dogovorila Zbornica računovodskih servisov (ZRS). Na naše veliko presenečenje smo ugotovili, da agenti ne vedo ali pa ne želijo vedeti za tovrstne ugodnosti. Vedno znova so nam ponujali zavarovanje, ki je sicer prilagojeno računovodskim servisom, ne vključuje pa vseh ugodnosti, o katerih se je uspela dogovoriti ZRS. Gre predvsem za ugodnosti iz naslova zavarovanja poklicne odgovornosti, kjer je bilo doseženo, da zavarovanje vključuje tudi kršitve izpolnitvenih rokov, plačilo kazni in glob, kršitve iz naslova malomarnosti, …

    Na spletni strani ZRS smo si preko spletnega obrazca naredili izračune zavarovalne premije. Izračuni so se razlikovali glede na višino zavarovalnih vsot in glede na to, katero zavarovalnico smo si izbrali.

    Začela so se nam porajati vprašanja: kakšna je zavarovalna vsota, ki je primerna za naše podjetje, zakaj je takšna razlika med zavarovalnicama, kaj pomenijo določeni termini v pogodbi, … Ker nanje sami nismo našli odgovora, smo poklicali na KRIK Zavarovalno posredniško družbo d.o.o. in se z g. Zorcem dogovorili za sestanek. Gospod Zorec se je na sestanek temeljito pripravil. Najprej je pregledal našo dotedanja zavarovalno polico in nam pripravil konkretno primerjavo. Ko smo ga nato povprašali še po razliki v velikosti premije, nam je predstavil še sistem bonus/malus, ki je naslednja pomembna ugodnost. Sistem bonus/malus zavarovancem v primeru nizkega škodnega rezultata vsako leto obračuna bonus, ki ga zavarovanci dobijo izplačanega do meseca marca. Poleg tega pa nizki škodni rezultat v preteklosti zagotavlja tudi nižjo premijo v prihodnosti.

    Ko smo na koncu še enkrat na tehtnico postavili obe zavarovalni polici smo ugotovili, da bomo v primeru sklenitve police preko družbe KRIK imeli večje zavarovanje in nižjo zavarovalno premijo. Čeprav moramo v biti zaposlenih v servisih strokovno dobro podkovani, pa sem ugotovila, da stvari v zvezi z zavarovanji raje prepustimo strokovnjakom. Še kako dobro tukaj velja rek »Le čevlje sodi naj kopitar!«.

    Fotogalerija





     

    Arhivi