Zbornica računovodskih servisov

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.


    Arhiv: Uspešen zaključek prvega sklopa prenove informacijskega sistema DURS

    Zaradi prehoda iz starega informacijskega sistema v novega prvi teden ne bodo v celoti dostopne nekatere storitve DURS

    Davčna uprava RS s 1. oktobrom uvaja nov informacijski sistem na področju davčnega računovodstva, izvršbe, prekrškov in davka na dodano vrednost. S tehničnega vidika gre za zelo veliko spremembo, saj je DURS doslej uporabljala informacijske sisteme, ki slonijo na arhitekturi iz konca 80-let prejšnjega stoletja. Priprava podatkov in postopki njihovega prenosa iz starih nepovezanih sistemov v nov sistem se bodo izvajali od 1. 10. do predvidoma 9. 10. 2011.

    V času prehoda na nov informacijski sistem bo DURS lahko izdajala potrdila o plačanih davkih po stanju 30. 9. 2011, po istem stanju bodo dostopna tudi razkritja o plačanih prispevkih na podlagi 21. člena ZDavP ter knjigovodska stanja na eKartici. Tekoči podatki bodo na razpolago predvidoma 10. oktobra 2011.

    Za morebitne nevšečnosti se vam že v naprej opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

    Sicer pa bi vas radi ob tej priložnosti ponovno opozorili na nov način plačevanja davkov, ki se začne s 1. 10. 2011. Bistvena novost je zmanjšanje števila vplačilnih podračunov, na katere zavezanci za davek plačujejo svoje obveznosti iz naslova davkov. Namesto na dosedanje vplačilne račune (teh je bilo okoli 3.000) bodo zavezanci po novem svoje obveznosti plačevali le na štiri prehodne davčne podračune po vrstah javnofinančnih blagajn. Podrobnosti v zvezi s tem so objavljene na spletni strani DURS.

    Služba za odnose z javnostmi,
    Davčna uprava Republike Slovenije

    Fotogalerija





     

    Arhivi