Zbornica računovodskih servisov

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.


    Arhiv: Reference so najboljši dokaz kakovosti, Časnik Finance, 29.1.2010

    Reference so najboljši dokaz kakovosti

    Nataša Bolarič
    Finance 020/2010
    29.1.2010
    http://www.finance.si/270052/Reference-so-najbolj%B9i-dokaz-kakovosti?src=pj290110

    Pri izbiri računovodje preverimo, kdo so njegove stranke, kakšen je delovni čas in reference

    Usposobljenost, natančnost, poznavanje zakonodaje, dostopnost in ne nazadnje tudi cena naj bodo merila, po katerih izberemo dober računovodski servis. Te informacije podjetja najlaže pridobijo od stalnih strank.

    Ponudba računovodskih servisov pri nas je zelo velika. Težava je v tem, da v Sloveniji za opravljanje računovodskih storitev niso predpisani zakonski pogoji, tako da lahko računovodski servis ustanovi vsak, tudi če nima primerne izobrazbe ali usposobljenosti.

    Računovodski servisi so se zato v okviru Gospodarske zbornice Slovenije sami povezali v Zbornico računovodskih servisov (ZRS). Ta je izdelala tudi katalog z listino o usposobljenosti, na kateri je za zdaj približno 200 računovodstev. Med več kot tri tisoč registriranimi podjetji, ki se ukvarjajo z računovodstvom, naj bi jih tako le okoli sedem odstotkov izpolnjevalo pogoje za vpis v katalog, zato poznavalci svetujejo, naj bo prvo merilo pri izbiri računovodskega servisa.

    Raje kot cena naj bo merilo usposobljenost

    Na Zbornici računovodskih servisov opozarjajo, da so nizke cene in razne akcije ponudnikov pogosto zavajajoče. Zato predlagajo, da pri izbiri upoštevamo nekaj drugih dejavnikov. Bolj kot na ceno naj podjetniki gledajo na usposobljenost in strokovnost zaposlenih, ki vam bodo zaradi nenehnega izobraževanja in poznavanja zakonodaje zagotovili kakovostne, celovite in raznovrstne storitve ter morda celo prihranili nekaj denarja.

    Predlagajo, da upoštevate tudi njihove reference, prilagodljivost, komunikacijo in način obveščanja strank o zakonskih spremembah, jasnost sporočanja informacij in razpoložljivost modernih storitev, kot je e-računovodstvo, ki strankam omogoča spremljanje njihovih računovodskih podatkov prek spleta. Vse te informacije podjetja najbolje pridobijo od že stalnih strank, ki lahko iz prve roke podelijo svoje izkušnje z določenim servisom.

    Pomembni dejavniki so kakovost, poznavanje zakonodaje, svetovanje

    Združenje računovodskih servisov je lani opravilo analizo zadovoljstva strank z računovodskimi servisi. Dobrih 70 odstotkov anketiranih podjetij je na prvih pet mest med lastnosti, ki jih iščejo pri izbiri računovodskega servisa, umestilo natančnost, poznavanje zakonodaje, ceno, čas, ki ga računovodski servis nameni podjetju, in kakovost storitev.

    Anketa je tudi pokazala, da kar dobrih 25 odstotkov podjetij ne uporablja storitev računovodskih servisov zaradi slabih izkušenj ali nezaupanja računovodskim servisom. Tako računovodski servisi, ki ne opravljajo svojih storitev kakovostno, menijo na zbornici, mečejo slabo luč na vso dejavnost. Kar 75 odstotkov podjetij je v anketi tudi podprlo predlog, da bi se računovodska dejavnost uredila zakonsko. Ta delež je izredno velik in kaže, da podjetja podpirajo ureditev dejavnosti in s tem trga. Očitno je, da trg ni pregleden, in to dokazuje tudi podatek, da se večina podjetij odloča za izbiro računovodskega servisa na podlagi priporočil znancev.
     


    Pripeti dokumenti

    Fotogalerija





     

    Arhivi