Ni več dovolj, da ponudniki računovodske storitve opravljajo kakovostno, prav tako ni več dovolj priporočilo zadovoljnih uporabnikov!
Napredovali in obstali bodo samo tisti računovodski servisi, ki bodo znali uporabljati čim več tržnih mehanizmov, s katerimi bodo privabili in obdržali naročnike.
Avtor knjige: Tomaž Glažar, univ. dipl. ekonomist, specialist za podjetništvo
Namen knjige:Na razumljiv način predstavlja poslovna orodja, s pomočjo katerih lahko izboljšate obstoječe trženje računovodskih storitev in dosežete nadpovprečno uspešno poslovanje.
Vsebina:
Posebna vrednost dela:Knjiga na 120. straneh A5 formata predstavlja celoten spekter trženja, ki zajema zunanje, notranje in odzivno trženje.
Knjiga je namenjena:
Cena in popusti: 49 EUR z DDV + poštnina
10 % popust za člane GZS-Združenja računovodskih servisov30 % popust za študente
ali
Inštitut za računovodstvoTržaška cesta 5151351 Brezovica pri LjubljaniTel.: 01 360 2020Faks: 01 360 2050E-pošta: info@iracunovodstvo.euwww.iracunovodstvo.eu
Prvi trije vpisani v elektronsko prijavnico, so dobili knjigo brezplačno – darilo izdajatelja Inštituta za računovodstvo!