V poslovnem svetu ni nič nenavadnega, če s poslovnim partnerjem ugotovimo, da nimamo enake predstave o sodelovanju, in se lahko mirno razidemo. To velja tudi za poslovni odnos med računovodskimi servisi in strankami. Razlogov za prekinitev sodelovanja je lahko veliko, med najpogostejšimi pa so:
Vsaka taka ločitev je stresna, še posebej, če sta stranka in izvajalec računovodskih storitev vzpostavila prijateljski odnos. Marsikateri neprijetni situaciji se lahko izognemo z odkritim pogovorom, v katerem obe strani predstavita svoje pomisleke in pripombe, ne pozabita pa ovrednotiti tudi dobrih plati sodelovanja.
Če ste se kljub pogovoru odločili za prekinitev sodelovanja, ohranite mirno kri in pripravite načrt primopredaje. Izvajalec računovodskih storitev naročniku lahko bistveno olajša postopek menjave, če za novega izvajalca pripravi vso dokumentacijo tako, da se delo lahko nadaljuje takoj in nemoteno.
Pri pripravi primopredaje si člani ZRS lahko pomagate s Pravilnikom o primopredaji knjigovodskih listin in poslovnih knjig, ki ga najdete na članskih straneh našega spletnega mesta. Ta vsebuje:
Pri iskanju novega izvajalca računovodskih storitev si pripravite seznam vprašanj, ki jih boste zastavili kandidatom. Ker za opravljanje računovodskih storitev v Sloveniji ni treba imeti ustrezne strokovne izobrazbe ali izkušenj, bodite previdni. Ne osredotočajte se na ceno storitev, saj si izvajalci, ki imajo zelo nizke cene, ne morejo privoščiti stalnega izobraževanja zaposlenih. Za lažjo izbiro si pomagajte z našimi podatkovnimi zbirkami ponudnikov računovodskih storitev, ki skrbijo za višjo raven znanja svojih zaposlenih in so zavezani delovanju v skladu s poklicnimi standardi:
Več nasvetov za menjavo izvajalca računovodskih storitev brez večjega stresa boste našli v naši brezplačni e-knjigi Kdaj in kako zamenjati izvajalca računovodskih storitev? V njej pišemo o:
Prenesite brezplačni izvod e-knjige Kdaj in kako zamenjati izvajalca računovodskih storitev?