Spremembe, ki jih je digitalizacija prinesla v poslovne procese, se odražajo tudi na pričakovanjih strank izvajalcev računovodskih storitev. Nove generacije podjetnikov so odraščale v času razcveta informacijskih tehnologij, zato se jim zdi normalno, da imajo ključne informacije o poslovanju ves čas v žepu. Če je bila še pred nekaj leti poglavitna prednost pred konkurenco lokacija oziroma bližina, smo danes z večjo povezanostjo lahko ves čas na voljo strankam, ki poslujejo v različnih mestih ali celo državah. Tudi storitve knjigovodenja – nekdaj osrednja ponudba računovodskih servisov – bodo s sodobnimi aplikacijami za vodenje poslovanja postale avtomatiziran proces, ki ga stranke deloma že ali pa ga bodo lahko skoraj v celoti vodile same.
Računovodski servisi, ki spremljajo trende na področju digitalnih tehnologij, dobro poznajo vse možnosti, ki jih te nudijo tako izvajalcem računovodskih storitev kot tudi strankam. Rutinska ponavljajoča opravila vedno bolj prepuščajo knjigovodskim aplikacijam, svojo ponudbo pa gradijo na tistih segmentih, kjer z znanjem in izkušnjami zaposlenih lahko dopolnijo ali nadgradijo avtomatizacijo: