Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
Inšpektorat RS za delo, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti je objavil ključne informacije in odgovore na pogosta vprašanja glede uveljavljanja pravic in obveznosti iz delovnega razmerja v času posebnih okoliščin zaradi zmanjšanja širjenja koronavirusa SARS-CoV-2, ki jih je objavil Inšpektorat Republike Slovenije za delp.
Tako delodajalce kot zaposlene pozivajo k strpni medsebojni komunikaciji in k temu, da delavec in delodajalec čimveč rešitev dogovorita skupaj.
Ta dokument vsebuje pojasnila, ki se nanašajo na:
- najpogostejša vprašanja in odgovore (poglavje 2),
- splošno ureditev odrejanja dela na domu in drugega dela (poglavja 3 do 6),
- možnost enostranskega odrejanja drugega dela in dela na domu v primeru izjemnih okoliščin (poglavje 7),
- izrabo letnega dopusta in kolektivnega dopusta (poglavje 8),
- čakanje na delo doma (poglavje 9),
- odsotnost z dela zaradi varstva otroka zaradi zaprtja vrtcev in šol (poglavje 10)
- neplačano odsotnost z dela (poglavje 11) ter
- dodatne informacije Zavoda za zdravstveno zavarovanje, ki se nanašajo na nadomestilo zaradi odsotnosti z dela (poglavje 12).
Pravice in obveznosti iz delovnega razmerja v času posebnih okoliščin