Dnevi, ko se je življenje in s tem tudi gospodarstvo v vseh segmentih (proizvodnja, trgovina, promet, turizem ...) v veliki meri ustavilo, so lahko namenjeni marsičemu. Kot lastniki podjetij, kot direktorji ali kot zaposleni se v teh dneh zagotovo ukvarjate s številnimi vprašanji v zvezi s poslovanjem, prodajo, proizvodnjo, z bodočim razvojem dogodkov, verjetno tudi z vprašanjem, kako in na kakšen način prebroditi krizo, kako se soočiti z recesijo in ohlajanjem gospodarstva, ki se napoveduje. Te okoliščine odpirajo tudi globlja eksistencialna vprašanja.
Na GZS vas želimo ob tem opomniti še na en, pomemben vidik vašega poslovanja in dela: na razmislek o kakovosti komunikacije v vaših podjetjih, med vašimi zaposlenimi, o kakovosti komunikacije s poslovnimi partnerji, naročniki, strankami.
V sodelovanju z Inštitutom Stopinje smo pripravili niz treh predavanj, v katerih vas bo mag. Martin Lisec spodbudil k analizi in k aktivnemu načrtovanju vaše dejavnosti na področju poslovne komunikacije:
Ogled >>