Zbornica računovodskih servisov

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.


    Arhiv: Akademija upravljanja s kadri

    Pomankanje strokovnjakov prežema že vsa zahodna gospodarstva. Za Slovenijo to žal pomeni odliv doma izšolanih strokovnjakov, ki sledijo boljšim ponudbam in pogojem dela. Za različne slovenske sektorje je pomanjkanje strokovnjakov trenutno največja razvojna prepreka, zato postaja kakovostno in strokovno delo z zaposlenimi ter strategije za zadržanje in privabljanje talentov ključnega pomena. Verjamemo, da lahko tudi v slovenskem gospodarstvu ustvarimo zanimive pogoje za talente in jih zadržimo doma.

    Znanja na HR strokovnem področju še posebej primanjkuje v malih in srednjih podjetjih, zato smo pri IKT horizontalni mreži (ZIT) pripravili Akademijo upravljanja s kadri, ki jo izvaja vodilna HR agencija. Akademija je razdeljena na posamezne module, ki bodo potekali v živo na GZS in bodo trajali vsak po 4 ure. Predvidevamo 1 prijavo na podjetje.

    Prijavljeno podjetje se mora udeležiti vseh 6 razpisanih modulov:

    • direktor ali lastnik se udeleži prvega modula
    • zadolžena oseba za HR funkcijo se udeleži ostalih 5 modulov.

    Akademija je zasnovana tako, da z uvodnim, strateškim modulom, postavi temelj sodelovanja med vodstveno in HR funkcijo. Ostali moduli nadgrajujejo povezane vsebine, zato je ključnega pomena, da se podjetje udeleži vseh modulov.

    Prvi modul je namenjen direktorjem in obravnava HR strategijo kot temelj uspešne rasti in poslovanja. Iz manjših in srednjih podjetji je lahko udeleženec direktor ali lastnik podjetja, iz večjih pa po izbiri lahko tudi direktor kadrovske službe.

    Ostalih pet modulov obravnava vsebine s področja pridobivanja, zadržanja, mentorstva, napredovanja, nagrajevanja in upravljanja s talenti in je namenjenih tistim v podjetju, ki se ukvarjajo s HR funkcijo.

     

    PRIJAVA

    Akademije upravljanja s kadri

    Modul 1: HR strategija temelj uspešne rasti in poslovanja – četrtek, 15. 9. 2022, od 9:00 do 13:00

    Zaposleni so ključ do poslovne rasti in uspešnega poslovanja. To je še posebej ključno če rastemo in v okoliščinah, ko se na trgu odvija prava bitka za kadre (sploh ne več samo za najboljše kadre). Ključ do učinkovitega upravljanja s kadri je kadrovska strategija, kjer imajo lastniki in direktorji zelo pomembno vlogo.

    • Kaj je HR strategija in kako se je lotiti
    • Največji kadrovski izzivi
    • Organizacijska kultura kot temelj – kako jo zgraditi
    • Pregled ključnih HR sistemov
    • Vloga vodstva pri postavljanju in uresničevanju HR strategije
    • Ciljna skupina: direktor, lastnik, HR direktor

    Trajanje: 4 ur

    Modul 2: Pridobivanje kadra – četrtek, 13. 10. 2022, od 9:00 do 13:00

    Na trgu dela se odvija prava bitka za kader. Ne govorimo le o vrhunskih strokovnjakih, ampak o kadru na splošno. Opažamo veliko pomankanje in tudi globalno konkurenco, ki omogoča delo od kjerkoli po svetu za vrhunsko plačilo.

    • Proces iskanja in selekcija kadra
    • Inovativni in uveljavljeni načini iskanja in pridobivanja kadra
    • Pomen in gradnja blagovnem znamke delodajalca
    • Komunikacija in kanali za iskanje selekcija kadra
    • Vloga in veščine sodobnega HR-jevca pri iskanju kadra
    • Onboarding proces kadra kot sestavni del dobre sekcije

    Ciljna skupina: HR direktorji, Kadrovska funkcija

    Trajanje: 4 ur

     

    Modul 3: Zadrževanje kadra – četrtek, 10. 11. 2022. od 9:00 do 13:00

    Živimo v času, ko zaposleni dnevno dobivajo povabila in ponudbe za menjavo službe. To podjetja postavlja v zelo zahtevno pozicijo. Poleg plačila, so vsekakor pomembni tudi drugi pogoji dela, ki kader motivirajo za ostanek v našem podjetju.

    • Pomen organizacijske kulture za zadrževanje kadra
    • Sestavine in gradnja privlačne in učinkovite organizacijske kulture za zadrževanje kadra
    • Načini in tehnike za zadrževanje kadra
    • Obvladovanje fluktuacije
    • Vloga vodstva, HR službe in vodi pri zadrževanju kadra

    Ciljna skupina: HR direktorji, Kadrovska funkcija

    Trajanje: 4 ur

     

    Modul 4: Mentorstvo za kader – četrtek, 1. 12. 2022, od 9:00 do 13:00

    Pogosto se nam zgodi, da je potrebno pri iskanju kadra narediti kompromis, saj ne dobimo vedno človeka z vsemi potrebnimi kompetencami, ki jih za delo potrebuje. Mentorstvo je ena od najučinkovitejših in najbolj uveljavljenih načinov za razvoj kompetenc in uvajanje v organizacijsko kulturo podjetja, ki je ključna sestaniva za zadrževanje kadrov znotraj naših organizacij.

    • Mentorstvo v branži – namen in vloga
    • Sestavine mentorskega sistema
    • Implementacija mentorskega sistema po korakih
    • Izbira mentorjev in delo njimi
    • Ključne kompetence mentorjev
    • Vloga HR službe, vodij in mentorjev

     Ciljna skupina: HR direktorji, Kadrovska funkcija

    Trajanje: 4 ur

     

    Modul 5: Napredovanje in nagrajevanje kadra – četrtek, 19. 1. 2023, od 9:00 do 13:00

    V organizaciji sta najpogostejši obliki nagrajevanja dobrih zaposlenih napredovanje ali denarna nagrada.  Vendar pa to ne ustreza vedno vsem zaposlenim. Nekateri si mogoče napredovanja sploh ne želijo ali pa jim višja plača ne pomeni dodatne motivacije. Pomembno je, da poznamo potrebe vsakega zaposlenega in prepoznamo, kaj je tisto, kar ga bo spodbudilo in motiviralo, da bo še naprej delal dobro.

    • Postavljanje ustreznega nagrajevanega sistema za kader.
    • Napredovanje – kako nastaviti sistem, ki bo kadru v izziv in bo služil kot sestavina zadrževanja našega ključnega kadra.
    • Sistemi in načini nagrajevanja znotraj branže
    • Specifike nagrajevanja in napredovanja kadra
    • Največje pasti nagrajevanja in napredovanja

    Ciljna skupina: HR direktorji, Kadrovska funkcija

    Trajanje: 4 ur

     

    Modul 6: Upravljanje s talenti – četrtek, 23. 2. 2022, od 9:00 do 13:00

    Vsi si želimo, da zadržimo ključne kadre, vsekakor pa je zelo pomembno, da znamo kader tudi navdušiti za napredovanje in osebni ter strokovni razvoj. Ključno je, da znamo tak kader identificirati in ustrezno usmeriti v razvoj veščin, ki jih potrebuje za napredovanje v željeni smeri.

    • Identifikacija talentov
    • Proces in načini učinkovite identifikacije
    • Individualni karierni pogovori in načrtovanje posameznikove karierne poti
    • Postavitev sistem za upravljanje s talenti
    • Prednosti in pasti sistema za upravljanje s talenti

    Ciljna skupina: HR direktorji, Kadrovska funkcija

    Trajanje: 4 ur

    PRIJAVA

     

    Akademijo bo v celoti izvajala ga. Tina Kastelic iz podjetja Kompetenca d.o.o.

    Tino Kastelic je ljubezen do dela z in med ljudmi pripeljala do študija psihologije v Ljubljani. Tekom študija se je usmerjala v psihologijo dela in organizacije. Teoretično znanje je nadgrajevala s praktičnimi izkušnjami in dodatnimi izobraževanji. Je specializantka organizacijske transakcijske analize, opravljen ima tudi Trening trenerjev, osnovo medicinske hipnoze, NLP in psihodramo. Ima številne izkušnje s področja ocenjevanja potenciala in razvoja kadrov. V zadnjih letih se je  specializirala za kompleksne kadrovske rešitve (kompetenčni modeli, sistemi nasledstev, mentorski sistemi, definiranje odgovornosti in vlog, ipd.). Izvaja tudi poglobljene treninge za razvoj mehkih veščin in coachinge. Mladostna zagnanost, odprtost za spremembe, različna znanja in izkušnje jo navdihujejo pri delu z ljudmi in organizacijami. Podjetje Kompetenca d.o.o. od 2019 kot HR partner sodeluje na projektu KOC IKT, prav tako pa so tudi strateški HR partner pri SRIP Horizontalni mreži IKT. Reference: Telemach d.o.o., Microcop d.o.o., Outfit7, Cosylab d.d., Optiweb d.o.o., Iskratel d.d., XLAB d.o.o., Roboteh d.o.o.

    POMEMBNO: Prijavljeno podjetje se mora udeležiti vseh 6 modulov - direktor ali lastnik se udeleži prvega modula, zadolžena oseba za HR funkcijo se udeleži ostalih 5 modulov.

    KOTIZACIJA
    Cena Akademije šestih modulov: 
    960 € + DDV

    Člani ZIT in IKT-hm imajo 30% popust
    Člani GZS imajo 20% popust

    Ne spreglejte! Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe (tudi v primeru brezplačnega izobraževanja) je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave, oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 50 € + DDV. Odjavo lahko pošljete na e-naslov: marusa.boh@gzs.si.

    Lokacija

    Celotna Akademija se bo izvajala na GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana. Če se bo epidemiološko stanje pred izvajanjem posameznega modula poslabšalo, ga bomo izvedli preko spleta.

     

    Fotogalerija





     

    Arhivi