Spoštovani,
v pomoč pri oddaji Letnih poročil smo pripravili seznam najpogostejših težav in predloge rešitev.
Pri podpisovanju Letnih poročil naletite na napako »Koda 22«. Napaka se pojavi v primeru, ko nameščena komponenta proXsign ne zazna celotne verige digitalnih potrdil. Vzrok je največkrat v manjkajočem oziroma neustreznem korenskem in vmesnem digitalnem potrdilu. V sistem ju dodamo s pomočjo navodil. V primeru nejasnosti se prosimo obrnite na ustreznega izdajatelja digitalnih potrdil.
Vam kvalificiranega digitalnega potrdila ne ponudi kot možnosti za podpis, prav tako pa ga ne morete dodati v vaš uporabniški račun? Najpogostejša težava je, da je uporabnik pred obiskom portala AJPES obiskal in z istim certifikatom podpisoval dokument v spletni banki ali na e-Davkih. Brskalnik (vsa okna iz zavihke) zapremo in ponovno odpremo ter se prijavimo v AJPES. Podobno kot pri primeru »Kode 22«, je možno, da prav tako obstaja napaka v verigi potrdila, ali pa korenski del ni nameščen. Tega lahko namestite s pomočjo sledečih navodil. Tudi to lahko povzroči, da veriga potrdil ne bo zaznana. Nekateri uporabniki s protivirusnim programom prav tako lahko naletijo na težave, ker jim le ta blokira izvajanje klica za podpis. Navodila za reševanje najdete tukaj.
Uporaba REKONO podpisnega sredstva je možna v obliki podpisa s kvalificiranim digitalnim potrdilom ali pa s SI-PASS. To poročevalec stori tako, da svoj uporabniški račun poveže s SI-PASS, oziroma odjavi iz lokalnega uporabniškega računa in se ponovno prijavi s SI-PASS. Elektronsko podpisovanje se tako izvede z REKONO v SI-PASS v kolikor ima poročevalec ustrezen REKONO nivo prijave. V primeru težav na SI-PASS straneh se obrnite na 080 20 02, v primeru težav na REKONO straneh pa se obrnite na njihovo podporo, če pa imate težave na straneh AJPES, se obrnite na našo tehnično podporo.
Pri oddaji LP v PDF imajo nekateri uporabniki težave zaradi velikosti datoteke. Posebno v zadnjih dneh oddaje LP, priporočamo uporabnikom, da oddajajo datoteke manjše od 10 MB. Velike datoteke lahko zmanjšate s spletnimi orodji, recimo SmallPDF. V kolikor uporabniku javi, da PDF datoteke ne zazna kot PDF, naj datoteko odpre v Acrobat Readerju, Izbere Datoteka>Tiskaj> ter v dialogu kot tiskalnik izbere Microsoft Print to PDF ter izbere možnost tiskanja v sivinah ter kreirano datoteko odda.
Za ostale težave pri ePodpisovanju si poglejte tudi preostala vprašanja in odgovore ali pa nas pokličite na telefonsko številko 01/477-42-27 oziroma nam pišite na cpu.it@ajpes.si.
Vir: AJPES >>