Najpogostejši razlogi za prisotnost na delovnem mestu kljub bolezni so občutek nenadomestljivosti ali krivde zaradi preobilice dela. Pa je za podjetje res bolje, da bolni delate v pisarni, namesto da bi doma počivali?
Vzorca pogodb sta namenjena urejanju odnosa in obdelavi osebnih podatkov med računovodskim servisom in stranko oz. med računovodskim servisom in podizvajalci.
Ljudje smo bitja odnosov. Kakovost odnosov se izraža v kakovostni komunikaciji. Lepi odnosi se gradijo s prijazno, nenasilno, empatično komunikacijo ... Dnevno srečevanje s strankami, zahtevno delo ter nenehno usklajevanje različnih interesov in pričakovanj pogosto sproža konflikte, greni odnose in zavira učinkovite delovne procese. Napete komunikacijske situacije v zaposlenih neredko povzročajo stres in notranjo stisko. Delo s strankami zato zahteva ne le veliko mero čustvene zrelosti ter obvladovanja komunikacijskih spretnosti in veščin, ampak tudi notranjo uravnoteženost in osebno(stno) trdnost. Za delavnico sta razpisana dva termina: 22. 5. in 12. 6. 2018.
Vzorca pogodb sta namenjena urejanju odnosa in obdelavi osebnih podatkov med računovodskim servisom in stranko oz. med med računovodskim servisom in podizvajalci.
Finančna uprava Republike Slovenije organizira Dan odprtih vrat v petek, 13. 4. 2018.
V okviru dogodka bo izvedeno predavanje za računovodske servise "Delovanje Kompetenčnega centra za izdajo ID številke za namene DDV" v Finančnem uradu Nova Gorica.
Nakupovanje in opravljanje raznovrstnih storitev prek spleta nam je že tako prešlo v kri, da včasih malce pozabimo na varnost. S tem pa ne ogrožamo le svojih podatkov, ampak tudi tiste, ki jih hranimo za stranke. Pripravili smo 3 nasvete, kako se izogniti neprijetnim situacijam.
Z novim letom so do otroškega dodatka upravičene tudi družine iz 7. in 8. dohodkovnega razreda, oziroma 50.000 dodatnih otrok.
Ponudniki računovodskih storitev imajo v okviru članstva v Zbornici računovodskih servisov na voljo vsebinsko in komercialno prilagojen program zavarovanja poklicne odgovornosti, ki je zavarovancem lani omogočil v povprečju 50 odstotkov vračila zavarovalne premije.
Statistični urad Republike Slovenije je objavil podatke o indeksih cen storitev pri proizvajalcih za 4. četrtletje 2017.